|

املت با یه طعم ویژه

طرز تهیه املت قارچ غذایی که تو سه سوت واست معجزه میکنه؛ طعمش بی نظیییره!

اگه از املت گوجه خسته شدی یا این که از درست کردن طعم های تازه و جدید خوشت میاد پیشنهاد ما املت قارچ و پنیره که دیوانه کننده خوشمزه است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- برای ما ایرانی ها املت یعنی خوشمزه ترین فست فود دنیا، فست فود به معنی غذایی که خیلی راحت و سریع درست میشه و برخلاف فست فود های معمول خبری از مواد غذایی مضر مثل سوسیس و کالباس هم در اون ها نیست. اگر چه که املت اصیل و سنتی ما که با گوجه فرنگی درست میشه خیلی خوشمزه و وسوسه کننده است و طعمش بی نهایت دوست داشتنیه اما برای تنوع هم که شده یاد گرفتن یک دستور پخت تازه که وعده ای با طعم بسیار متفاوت و جذاب بده کار هوشمندانه ایه مخصوصا اگر مثل اکثر آقایون ایرانی املت باز باشی و هر وقت که با سوال چی درست کنم مواجه شدی در جواب یک املت بنویسی و کار رو در بیاری.

دستور پختی که در بالا بهش اشاره کردیم دستور پخت املت قارچ است که مثل املت معمولی نه خیلی زمان بره و نه خیلی به دردسر می ندازتتون و در عوض طعم بسیار خوبی هم داره که باعث میشه بعد یه بار امتحان کردن طرفدار پر و پا قرصش بشید. اصلا مگه ممکنه در یک غذا قارچ و پنیر باشه و اون غذا خوشمزه و دلبر نباشه؟! در ادامه با ما همراه باشید تا این دستور پخت هیجان انگیز رو با شما به اشتراک بگذاریم.

طرز تهیه املت قارچ

مواد لازم برای املت:

روغن زیتون: 1 قاشق غذاخوری

قارچ: به میزان دلخواه

کره: 1 قاشق غذاخوری

تخم مرغ: 4 عدد

پنیر پارمزان: 1/4 فنجان

جعفری و شوید تازه: به میزان دلخواه

نمک و فلفل: به میزان دلخواه

طرز تهیه املت قارچ

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، به طور کلی املت یکی از راحت ترین غذاهایی است که میشه درست کرد و روزهایی که وقت تنگه میتونه خیلی به کار بیاد این املت هم از انی قاعده مستثنا نیست. برای درست کردن املت در قدم اول روغن زیتون رو داخل یک تابه مناسب میریزیم و روی حرارت متوسط قرار میدیم تا گرم بشه در همین حین قارچ هایی رو که از قبل شسته و خرد کرده ایم و تا حالا خشک شدن رو به روغن زیتون اضافه می کنیم سپس حرارت رو میبریم بالا و قارچ ها رو تفت میدیم تا آب اضافیشون گرفته بشه. اگر خیلی حساسید که رنگ قارچ ها تغییر نکنه پیشنهاد می کنیم که کمی آب لیمو هم به باقی مواد اضافه کنید.

در مرحله بعد پس از کمی تفت دادن قارچ ها شعله رو کم می کنیم و کره رو به مواد داخل تابه اضافه می کنیم، وقتی کره کاملا آب شد تخم مرغ ها رو داخل تابه میشکنیم. اگر دوست دارید که تخم مرغ ها درسته باشند باید با کفگیر فضایی رو برای اون ها باز کنید اگر هم که نه همین طوری تخم مرغ ها رو بشکنید و بعد هم بزنید تا مواد کاملا با هم ترکیب بشند. روی تخم مرغ ها مقداری پنیر پارمزان میریزیم و بعد از این که تخم مرغ ها خولب خودشون رو گرفتند از سبزیجات معطر و ادویه جاتمون برای طعم دار و دلچسب تر کردن املتمون استفاده می کنیم.

طرز تهیه املت قارچ

املت قارچ آماده است، امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این غذا لذت ببرید و نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ashpazi_fatemebano

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها