|

چطور متفاوت املت بپزم؟

طرز تهیه املت با یه روش خاص و ویژه که عجیییب خوشمزه است؛ بیخیال دستور پخت سنتی شو بابا

اگر از اون دست افرادی هستید که از درست کردن غذاهای مختلف و امتحان کردن طعم های متفاوت لذت می برید پس این املت جذاب رو امتحان کنید که محشره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین غذا ها بین ما ایرانی ها که تو هر وعده ای بی نهایت هم ازش استقبال میشه املت است، حالا جالبه بدونید که نه فقط تو ایران بلکه در سر تا سر دنیا املت یه غذای پر طرفدار به حساب میاد، برای همین هم شما هر جایی که برید بالاخره یه لقمه املت خوشمزه پیدا میشه که بخورید، اما مطمئنا طعم همه اون ها یکی نیست و به روش های مختلفی درست میشند. حالا ارگ شما دوست دارید که یه املت با طعم تازه و جذاب رو امتحان کنید، ما یه دستور پخت خوب ویژه براتون داریم.

در ابتدا ممکنه به خاطر برخی از مواد اولیه این املت کمی دو دل و از امتحان کردنش پشیمون و از امتحان کردنش پشیمون بشید ولی با این حال بهتون پیشنهاد می کنیم که برای یک بار هم که شده امتحانش کنید چون مزه اش حرف نداره و عاشقش میشید.

طرز تهیه املت

مواد لازم برای املت:

پیاز قرمز

گوجه گیلاسی

فلفل دلمه قرمز

تخم مرغ

عسل

مقدار مواد اولیه رو ذکر نکردیم تا بتونید بسته به سلیقه شخصی خودتون و این که چند نفر هستید به راحتی میزان اون ها رو کم یا زیاد کنید. یک نکته دیگه این که ما بهتون پیشنهاد می کنیم که از گوجه گیلاسی استفاده کنید اما اگر در دسترس نیست و همچنان دلتون املت می خواد با گوجه فرنگی هم میشه این غذای خوشمزه رو درست کرد.

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، در قدم اول تخم مرغ ها رو داخل یک ظرف مناسب بشکنید و خوب هم بزنید تا یک دست بشند، بعد برید سراغ پیاز، گوجه و فلفل دلمه ای های قرمز و اون ها رو خرد کنید.

در مرحله بعد پیاز ها رو داخل تابه بریزید و سرخشون کنید، بعد از این که پیاز ها سرخ شدند گوجه گیلاسی ها رو هم به اون ها اضافه کنید و تفت بدید و وقتی که گوجه ها هم سرخ شدند فلفل دلمه ای های خرد شده رو اضافه کنید؛ اگر دوست دارید می تونید گوجه گیلاسی ها و فلفل دلمه ها رو داخل تابه ای جدای از پیاز ها سرخ کنید و بعد به اون ها اضافه کنید.

وقتی که سبزیجات شما سرخ و نرم شدند مقدار کمی عسل به اون ها اضافه کنید و برای تقریبا یک دقیقه تفت بدید سپس تخم مرغ ها رو که از قبل مخلوط کرده بودید به سبزیجات داخل تابه اضافه کنید و اجازه بدید تا برای حدودا 3 الی 4 دقیقه روی حرارت متوسط بپزند.

زمانی که احساس کردید املت شما خودش رو گرفته اون رو برگردونید و برای 3 الی 4 دقیقه دیگه بگذارید که روی همنون حرارت بمونه تا طرف دیگرش هم خوب بپزه. املت های شما آماده اند برای این که طعم واقعی خودشون رو بدند پیشنهاد می کنیم که با نان تست سرو کنید.

طرز تهیه املت

امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این املت جذاب لذت ببرید و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

ویدئو: repto.kitchen

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها