|

استایل ستاره پسیانی رو بشناسیم

ستاره پسیانی خوش استایلِ جسوری که عِنده سانتی مانتال بازیه؛ مثل خانوم خوووش رنگ باش

اگه فکر میکنی واسه شیک پوشی باید فقط مشکی و سفید تن کرد سخت در اشتباهی بیا ببین ستاره پسیانی چطور با رنگ های مختلف استایل میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- همان طور که می دانید در دنیا سینما سلبریتی ها و هنرمند ها توجه زیادی به استایل و اوت فیت های مختلف خود دارند به همین دلیل هم غالبا آن ها به عنوان الگو هایی در زمینه مد و فشن دیده میشوند، البته گاهی خوب و گاهی هم بد؛ با این همه آنچه که مسلم است این است که مخاطبین حتا در بحث استایل هم به سلبریتی ها و چهره های شاخص تر بیشتر توجه می کنند و الگوی پوششی اون ها رو بیشتر در مرکز توجه خود قرار میدهند اما باید توجه داشته باشید که گاهی برخی از هنرمند ها و سلبریتی هایی که شاید کم حاشیه تر هستند و یا جنجال های کمتری به راه انداخته در بحث مد و فشن بر بسیاری از دیگر همکاران خود پیشتاز باشند. یکی از این بانو های خوش پوش و خوش ذوق سینمای ایران خانوم ستاره پسیانی است که همیشه با استایلی درخشان و قابل توجه بر روی فرش قرمز ها و در مراسم ها حضور پیدا میکنه. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی بیاندازیم به اوت فیت های مختلف این بازیگر و ببینیم که چه ویژگی هایی غالبا در استایل کردن های ایشون رعایت میشه که تا به این اندازه مورد توجه هستند.

ستاره پسیانی-مهمونی

1.ستاره پسیانی یه رنگی رنگی پوش خوش ذوق

به گزارش شایانیوز، اولین ویژگی ای که در اوت فیت های مختلف ستاره پسیانی حسابی توجه ها رو به خودش جلب میکنه علاقه ایشون به تمام چرخه رنگ و محدود نکردن خودش به پالت رنگی ای خاص است، کاری که غالب سلبریتی ها و هنرمند ها انجام میدن و کمتر پیش میاد که کسی مثل خانوم پسیانی یا خانوم آزاده صمدی جسارت پوشیدن رنگ های درخشان و استایل های شیک رنگی رو داشته باشه.

ستاره پسیانی یه رنگی رنگی پوش خوش ذوق

2.ستاره پسیانی یه رسمی پوش درخشان

از دیگر ویژگی های بسیار قابل توجه در اوت فیت های مختلف ستاره پسیانی میشه به سبک انتخابی او اشاره کرد. خانوم پسیانی غالبا استایل رسمی و نیمه رسمی رو بسته به مراسمی که در پیش داره انتخاب میکنه و خیلی خوب هم بلده که چطور این کار رو با انتخاب پارچه مناسب یا یک طرح خاص و ویژه انجام بده و برای رسمی پوشیدن خودش رو مجبور به انتخاب کفش پاشنه بلند یا یک رنگ خاص مثل مشکی نکنه.

ستاره پسیانی یه رسمی پوش درخشان

3.ستاره پسیانی یه جسور عشق پترن

با توجه به این که گفتیم ستاره پسیانی از پالت رنگی بسیار گسترده ای در اوت فیت هاش استفاده میکنه احتمالا تا الان خودتون حدس زدید که ستاره خانوم پسیانی در دسته افراد جسور در استایل کردن قرار میگیره و ریسک پذیری بالایی داره برای همین هم به مراتب از پارچه های پترن دار استفاده میکنه، البته کاملا در چهارچوب، یعنی این که اگرچه در بیشتر استایل های خانوم بازیگر پترن دیده میشه اما این طرح ها و نقش ها هرگز باعث بی نظم شدن، درهم ریختگی یا شلوغی بیش از اندازه استایلش نشدند و این نشون میده که ستاره پسیانی چقدر هوشمندانه در انتخاب پترن ها عمل میکنه.

ستاره پسیانی یه جسور عشق پترن

4.ستاره پسیانی یه مینیمالیست در آرایش

برخلاف جسارت بی اندازه ای که ستاره پسیانی در انتخاب لباس و کیف و کفش از خودش نشون میده برای آرایش از طرفدار های پر و پا قرص سبک مینیمالیست به حساب میاد و  همیشه با یک آرایش ملیح و مدل موهایی ثابت و یکنواخت حضور پیدا میکنه و نهایت تنوعی که به خرج میده برای انتخاب رنگ موست نه چیزی بیشتر البته همین موضوع هم باعث شده که خانوم پسیانی زیبایی چهره طبیعی خودش رو بیشتر به نمای بگذاره و مینو خیلی از خانوم های سینما و تلویزیون که کلی کار زیبایی روی صورتشون کردن بدرخشه.

ستاره پسیانی یه مینیمالیست در آرایش

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ستاره پسیانی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی