|

انواع روسری

انواع روسری و استایل های آن؛ به نظرت چه نوع روسری ای با مانتو پاییزه ازت ملکه میسازه

انواع روسری

روسری در کنار سایر اکسسوری های دیگر در فصل های سرد سال می تواند به عنوان پوششی جهت محافظت از سرما و برای زیبایی مورد استفاده قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- روسری نامی آشنا و ملموس برای خانم های ایران زمین است و می توان گفت جایگاه خاص و ویژه ای در استایل آنها دارد. اکثر خانم ها برای سرپوش از شال استفاده می کنند زیرا ست کردن آن با لباس های دیگر به نظرشان راحت تر است در حالی که این یک تصور غلط و اشتباه است، روسری های انواع مختلفی دارند که هر کدام برای استایل های مختلفی نیز مناسب هستند. برای داشتن استایلی جذاب و خواستنی فقط کافی است انواع روسری ها را بشناسید و بدانید از هر کدام در چه استایل و زمانی استفاده کنید. همیشه هنگام خرید روسری باید به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر اوقات روسری اطراف گردن شما پیچیده می‌ شود. به همین دلیل باید از الیافی که نرم، راحت و قابل تنفس هستند استفاده کنید.

همانطور که  در قسمت بالا به آن اشاره کردیم روسری یکی از کاربردی ترین و اصلی ترین آیتم های استایل بانوان ایرانی است که نقش بسیاری در ایجاد یک استایل زیبا و منحصر بفرد دارد. بانوان ایرانی می توانند با انتخاب بهترین قواره روسری، استایل متفاوت و بی نقصی را برای مناسبت های مختلف ایجاد کنند.

انواع روسری

روسری قواره کوچک یا مینی اسکاف

امروزه روسری هایی با قواره کوچک که معمولا به مینی اسکارف یا بی بی اسکارف شناخته می شوند یکی از رایج ترین ترندها در بین روسری ها هستند. امروزه تنوع بیشتری از این سبک روسری در بازار به چشم می خورد که باعث شده است هر فردی متناسب با هر نوع پوشش و استایلی، نمونه های مختلفی از آن را خریداری کنند. این روسری ها معمولا دارای ابعادهای  ۶۵ در ۶۵، ۷۰ در ۷۰ و ۷۵ در ۷۵ هستند. این روسری ها به استایل شما ظاهری فانتزی و عروسکی می بخشند و جالب است بدانید استفاده از روسری کوچک با جنس ژاکارد، ابریشم، ساتن، حریر و مخمل برای مهمانی، عروسی و قرارهای دوستانه و خاص مناسب است.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

روسری قواره متوسط؛ راحت و روزمره

این روسری ها از دیرباز تا امروز همراه ما هستند و برای تمام سنین و شرایط معمولا استفاده می شوند. روسری هایی با سایز ۹۰، ۱۰۰ و ۱۱۰ در دسته روسری های قواره متوسط قرار دارند و یکی از انواع رایج روسری در ایران و بین بانوان خوش پوش هستند. پیشنهاد می شود دختران ایرانی نیز با کمک این سایز از روسری که در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید می شود، برای ایجاد استایل روزانه و یا نیمه رسمی استفاده کنند.

انواع روسری

انواع روسری

روسری قواره بزرگ؛ پاییزه و شیک سر کنید

به طور کلی به روسری هایی که دارای سایزهای بزرگی هستند، روسری قواره بزرگ می گویند. روسری قواره بزرگ در سایزهای 120، 130، 140 و 150 در طرح ها و جنس های مختلفی تولید می شوند. یکی از دلایلی که بانوان ایرانی برای پوشش کل سر از روسری های قواره بزرگ استفاده می کنند این است که علاوه بر پوشش سر باعث پوشش گردن و سینه می شود ولی شاید برایتان جالب باشد که چرا این روسری در فصل پاییز و زمستان بسار مورد استقبال قرار می گیرد؟ باید در جواب سوال پیش آمده بگوییم این روسری به دلیل پوشش کامل سر، گردن و شانه ها باعث ایجاد گرما می شود به همین دلیل به مینی اسکارف ها ترجیح داده می شود.

انواع روسری

انواع روسری

روسری مجلسی، هر روسری ای شیک نیست

روسری های مجلسی معمولا دارای طرح های باربری، هرمس و یا این گونه از طرح ها هستند و برای استایل های رسمی و بسیار شیک استفاده می شوند. یکی از رنگ هایی که معمولا در این از روسری ها بسیار مشاده می شود رنگ طلایی است و جالب است بدانید که این روسری ها هم مانند بی بی اسکارف ها از جنس های ژاکارد، ابریشم، ساتن، حریر و مخمل تهیه می شوند فقط قواره های بزرگ تری دارند. البته باید یادآور شویم که مینی اسکارف ها نوعی از این روسری به حساب می آیند.

انواع روسری

انواع روسری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها