|

استایل با مانتو زرشکی

با مانتو زرشکی چه شال یا روسری ای سر کنیم؟ زیبایی و جذابیت زنانتو به رخ بکش

استایل با مانتو زرشکی

رنگ زرشکی یکی از رنگ های جذاب است که طرفداران زیادی دارد. طیف های مختلفی زرشکی را با توجه به رنگ پوست و علاقه خود می توانید انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه های روزانه خانم ها ست کردن اصلی ترین بخش استایل آنها یعنی همان مانتو با دیگر آیتم ها است. حال در فصل پاییز سوالی که بیشتر از همیشه فکر انها را درگیر می کند این است که مانتو زرشکی را می توانیم با چه رنگ هایی ست کنیم؟ رنگ زرشکی یکی از رنگ های جذاب و شادی است که طرفداران زیادی دارد. در نتیجه برای ست کردن مانتو زرشکی خود ابتدا باید دقت کنید که مانتو انتخابی چه نوع رنگ زرشکی ای دارد؛ شما طیف های مختلفی زرشکی را با توجه به رنگ پوست و علاقه خود می توانید انتخاب کنید. یکی از ویژگی های رنگ زرشکی این است که بسیار جذاب است و جلوه بی نظیری دارد پس هنگام ست کردن این رنگ دقت کنید تا از جذابیت آن نکاهید.

ما در این مقاله شما را با چندتا از بهترین استایل های مانتو زرشکی آشنا خواهیم کرد و شما می توانید با استفاده از این ترفندها استایل های پاییزه ولی در عین حال جذاب و دوست داشتنی داشته باشید؛ در ادامه همرا ما باشید.

مانتو زرشکی

مانتو زرشکی

مانتو زرشکی و رنگ مشکی؛ محبوب ترین استایل پاییز

اگر قصد دارید که استایلی رسمی برای حضور در جلسات؛ ادارات و حتی مهمانی های کاملا رسمی داشته باشید، انتخاب رنگ مشکی و سفید در کنار رنگ زرشکی بهترین انتخاب خواهد بود. همانطور که می دانید مشکی رنگی است که با هر رنگ دیگری هماهنگی خوبی به وجود می آورد و البته بر خلاف رنگ سفید می تواند تند و تیزی رنگ ها را بگیرید. یکی از جذاب ترین استایل های مانتو زرشکی در کنار شلوار و شال مشکی است که به همراه کفش های پاشنه بلند زیبایی خیره کننده ای نیز پیدا خواهد کرد. در این استایل استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق فراموش نشود زیرا این اکسسوری ها به استایل شما رسمیت بیشتری می بخشند و شما را شیک پوش نشان خواهند داد.

مانتو زرشکی

مانتو زرشکی

مانتو زرشکی و رنگ کرم

استفاده از مانتو زرشکی با شال و یا روسری کرم و یا دقیقا برعکس استفاده از مانتو کرم به همراه شال زرشکی یکی از زیبا ترین استایل هایی می تواند باشد که از یک خانم شیک پوش در خاطره ها می ماند. رنگ زرشکی دارای هیجان و زیبایی خیره کننده است و در کنار رنگ کرم که تقریبا رنگ سرد و خنثی ای است به تعادلی لطیف و مناسب می رسد و همین ویژگی باعث زیبایی دو چندان ظاهر شما خواهد شد. شال کرم تان را بهتر است از کرم هایی انتخاب کنید که دارای تناژ سرد و روشن هستند زیرا کرم های گرم و تیره در کنار رنگ زرشکی زیبا نخواهند بود.

مانتو زرشکی

مانتو زرشکی

مانتو زرشکی و رنگ طوسی؛ زیبا و اشرافی

رنگ طوسی یکی از رنگ های است که به استایل شما علاوه بر رسمیت جلوه خاصی می بخشد و باعث اشرافی و لوکس دیده شدن ظاهر شما می شود. حل تصور کنید در کنار مانتو زرشکی هم باشد چقدر می تواند در زیبایی ظاهر شما تاثیر بگذارد؟ برای داشتن استایلی شیک و پاییزه می توانید از یک مانتو زرشکی و شلوار پشمی طوسی استفاده کنید و برای سرپوش هم حتما یک شال یا روسری طوسی انتخاب کنید. استفاده از اکسسوری های زرشکی در این استایل بسیار تاثیر زیادی دارد نتیجه سعی کنید تا حد امکان از مدل های مختلف آنها استفاده کنید.

مانتو+زرشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی