|

انواع استایل با مانتو مشکی

معرفی چهارتا از زیباترین استایل های زنانه با مانتو مشکی؛ لباسای مشکیتو ساده نپوش!

انواع استایل با مانتو مشکی

مانتو مشکی یکی از پرطرفدارترین نوع های مانتو بوده که در بین بانوان ایرانی بسیار محبوب است و جزو انتخاب های اولیه هر خانمی به شمار می آید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مانتو مشکی یکی از پرطرفدارترین نوع های مانتو بوده که در بین بانوان ایرانی بسیار محبوب است و جزو انتخاب های اولیه هر خانمی به شمار می آید. این رنگ از مانتو، مناسب استفاده برای مکان‌ ها و موقعیت‌ های مختلفی است و می‌توان از ست مانتو مشکی، برای مراسم‌ ها و مجالس مختلف، محل کار و بسیاری از موارد دیگر استفاده نمود. جالب است بدانید که این مانتو همه کاره علاوه بر تمامی استایل هایی که می توان با آن داشت دارای چند استایل معروف و جذاب است که هر خانم شیک پوشی حتی یک بار هم که شده باید آن ها را امتحان کند. مانتوهای مشکی به تنهایی معمولا ساده هستند و شما اگر قصد رفتن به مجلس ختم را ندارید بهتر است ست کردن آن ها را یاد بگیرید.

این که مانتو مشکی را با چه نوع شال و یا شلواری ست کنیم یکی از مرسوم ترین سوالات خانم ها هنگام انتخاب لباس است. از ما به شما نصیحت مانتو مشکی را با رنگ هایی ست کنید که ظاهری خیره کننده و شیک داشته باشید، در ادامه این مقاله چهارتا از این رنگ ها و استایل ها را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

مانتو مشکی

مانتو مشکی و رنگ طلایی؛ ظاهری رسمی و اشرافی

طلایی یکی از رنگ هایی است به تنهایی دارای زرق و برق و اصالت زیادی است و از ترکیب آن با هر رنگ دیگری به ظاهری زیبا و مجلسی خواهید رسید. برای مثال مانتوهای طلایی و مشکی را تصور کنید به جز مراسم و مهمانی مناسب کجا هستند؟ این نوع مانتوها برای استفاده روزمره و یا محیط کار زیادی لوکس هستند. برای داشتن ظاهری زیباتر می توانید در کنار مانتوی مشکی خود از شال و یا انواع اکسسوری های طلایی و شیک استفاه کنید و در آخر به شما پیشنهاد می کنیم در این نوع از استایل ها از کفش های براق و یا ورنی استفاده کنید.

ac-image-si1658257620bI

مانتو-مجلسی-مشکی-بلند

مانتو مشکی و رنگ سبز؛ سرشار از حس زندگی

 یکی از رنگ هایی که استایل مشکی و ی روح شما را بسیار زیبا و سرشار از شور و شوق زندگی می کند رنگ سبز است. ما یکی از شال های سبز رنگ خود را به همراه کیف و یا اکسسوری های سبز در کنار مانتو مشکی خود استفاده کنید و از نتیجه لذت ببرید. اگر استایل مانتو و شلوارتان به سبکی است که می توانید از کفش های اسپرت استفاده کنید کتونی های سفید و سبز آدیداس گزینه های بسیار زیبا و جذابی برای شما خواهند بود.

مانتو مشکی

مانتو مشکی

مانتو مشکی و رنگ قرمز؛ جذاب و عاشقانه

اگر قرار است به یک قرار عاشقانه و دونفره بروید بهترین گزینه برای شما مانتو مشکی به همراه شال و اکسسوری های قرمز است. رنگ قرمز سرشار از انرژی و اشتیاق است و به مانتوی مشکی و ساده شما جلوه زیبا و چشم نوازی می بخشد. در استایل مشکی و قرمز خود می توانید از مانتوی مشکی قرمز یا برعکس مانتوی قرمز با شلوار مشکی هم استفاده کنید.

مانتو مشکی

مانتو مشکی

استایل سرتا پا مشکی دوست داشتنی

آخرین پیشنهاد ما برای پوشیدن مانتو مشکی استفاده از آیتم های مشکی دیگر است. شما می توانید از سرتا پا مشکی بپوشید و همچنان جذاب و دوست داشتنی به نظر بیایید. یکی از راز ها و ترفندهای ایجاد جذابیت در استایل های این چنینی استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق و لاکچری است. برای مثال در کنار استایل مشکی خود از گوشواره های بزرگ و طلایی، روسری های کیف طرح دار هرمس و یا کفش های مشکی با تزئینات براق طلایی استفاده کنید تا علاوه بر سادگی شیک و بسیار جذاب به نظر بیایید.

مانتو مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها