|

کاپشن بادی و ضد آب

معرفی کاپشن های ترند 2023؛ ترفندای پوشیدن کاپشن بادی رو میدونی؟ تو زمستون هم خوشتیپ باش

کاپشن بادی

با آمدن زمستان همه ما باید به سراغ خرید یک کاپشن مناسب نسبت به شرایط آب و هوایی منطقه زندگی خود برویم. با یکی از محبوب ترین هاش آشنا شو.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم ها و آقایان جوانی که دارای استایل های کژوال و اسپرت هستند در فصل زمستان کاپشن است. حال برای خرید کاپشن مناسب همیشه باید ویژگی ها و نکاتی را بدانیم که به ما در انتخاب درست کمک کنند؛ برای مثال اینکه چه نوع کاپشنی مناسب ما و آب و هوای منطقه زندگی ما است و یا اینکه چه مدل هایی امسال ترند هستند تا بعد از خرید ظاهری مدرن و امروزی داشته باشیم. در ادامه این مقاله به بررسی یکی از محبوب ترین های 2023، کاپشن بادی می پردازیم پس برای گرفتن جواب سوالات خود با ما همراه باشید.

کاپشن های بادی عمولا بدن را از سرما و یا خیس شدن در امان نگه می دارند زیرا لایه بیرونی آنها ضد آب و از جنش پلی آمید بوده و لایه میانی آنها هم از پر و یا الیاف مصنوعی سبک تشکیل شده است. این نوع کاپشن ها به دلیل ظاهر زیبا، ایجاد گرمای مناسب و وزن بسیار سبکی که دارند بسیار محبوب و پر طرفدار هستند؛ زیرا شما بصورت روزمره و برای تمامی شرایط آب و هوایی می توانید از آنها استفاده کنید.

کاپشن-بادی-زنانه

ویژگی های یک کاپشن بادی مناسب، زمستان در راه است

یک کاپشن بادی مناسب باید دارای چند ویژگی اصلی و حیاتی باشد که باعث تمایز آن با دیگر انواع خود شود، در ادامه با این ویژگی ها آشنا می شوید.

  • عایق پارچه : به عایق کاپشن انتخابی دقت کنید؛ بین آستر و پارچه باید عایقی از جنس پشم، پشم شیشه یا کرک باشد.
  • ضد آب و باد بودن : یک کاپشن مناسب باید ضد آب و باد باشد؛ این ویژگی مربوط به رویه کاپشن است که معمولا از جنس نایلون یا پلی‌ استر است.
  • درزهای کاپشن : درز کاپشن باید به خوبی دوخته و مهر و موم شده باشد. دوخت‌ ها نباید به آستر و عایق برسند.
  • جیب : شاید به نظرتان کم اهمیت بیاید ولی یک کاپش مناسب باید جیب های بزرگ و گرمی داشته باشد تا دست های شما را از سرما محافظت کند.

کاپشن-بادی-کوتاه

کاپشن بادی و یقه اسکی، استایل زمستونی جذاب

یکی از بهترین گزینه ها برای پوشیدن در زیر کاپشن های بادی یقه اسکی دلبر و جذاب است؛ حالا حتما می پرسید چرا ؟ به دلیل اینکه این بافت های ظریف و زیبا معمولا دارای استایل های جذب و جمع و جوری هستند برخلاف کاپشن های بادی که جزو لباس های پفی و حجیم محسوب می شوند. در نتیجه با ترکیب این دو با هم می توانید در استایل خود در کنار گرما جذابیت و ظرافت ایجاد کنید.

کاپشن-بادی-مردانه

کاپشن های بادی کوتاه را با چی بپوشیم؟

شلوار جین های راسته و یا دمپا گشاد بهترین گزینه ها برای استفاده در کنار کاپشن های بادی هستند، همیشه در نظر داشته باشید که کاپشن های پفی و حجیم را با شلوار گشاد و یا خیلی آزاد نپوشید زیرا ظاهری نامرتب و شلخته پیدا خواهید کرد و از آنچه هستید درشت تر نشان داده می شوید.

کاپشن بادی با بوت، اکسسوری فراموش نشه

کاپشن بادی را می توانید با بوت، نیم بوت و بوت های پاشنه دار به همراه لگ های چرمی و یا مخمل استفاده کنید و جذابیت زیادی را در استایل خود ایجاد کنید. برای استایل های کژوال و اسپرت هم می توانید از کتونی های اسپرت با رنگ های مکمل و یا چرک به پا کنید. برای تکمیل استایل خود در کنار موارد ذکر شده هم پیشنها می شود از کیف های کوچک کج و یا دستی استفاده کنید و به عنوان نکته پایانی از کلاه، دستکش و یا شال گردن غافل نشوید.

کاپشن-بادی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی