|

انواع رژگونه

با شناخت انواع رژگونه و روش صحیح استفاده ازش زیباترین گونه ها رو بساز؛ صفر تا صدشو گفتم

زدن صحیح رژگونه

استفاده از رژگونه جهت تکمیل میکاپ به صورت گرما می بخشد و ما در این مقاله اهمیت داشتن گونه‌هایی صورتی و خوش‌رنگ را برایتان شرح می دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از رژگونه در انتهای آرایش باعث می شود چهره ای شاداب، گرم و زیبا داشته باشید. در واقع اگر بخواهیم دقیق تر اهمیت این جادوی زیبایی را شرح دهیم باید بگوییم هر چقدر هم آرایش چشم زیبایی داشته باشید ولی از رژگونه و رژلب جهت تکمیل میکاپ خود استفاده نکنید صورتی بی حال و رنگ و رو رفته خواهید داشت. البته تشخیص مناسب بودن رنگ رژ گونه ای که برای صورتتان مناسب باشد هم نقش بسیار مهمی در زیبایی آرایشتان دارد.

رژگونه بر خلاف نظر بعضی از افراد، برای رنگی کردن صورت ساخته نشده است بلکه کاربرد مهم تر و بهتری دارد که آن، حجیم تر نشان دادن گونه ها و زاویه دار کردن صورت است. همه ما تا حدودی از این لوازم آرایشی استفاده می کنیم ولی آشنایی کامل با انواع و روش های استفاده آن را نداریم، به همین خاطر آنرا کم اهمیت می دانیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تنوع و معجزات این محصول آرایشی بیشتر آشنا شوید.

رژگونه-مایع

انواع رژگونه آرایشی؛ زیباترین گونه ها را داشته باش

بیشتر خانم ها خیال می کنند رژگونه ها تنها به شکل پودر وجود دارند در صورتی که رژگونه ها انواع مختلفی دارند که هرکدام شامل روش های استفاده متفاوتی می شوند. البته لازم به ذکر است که رژگونه پودری یکی از رایج ترین انواع این محصول آرایشی  در بازار است؛ به همین خاطر است که تا اسم رژگونه می آید مدل پودری آن به ذهن خطور می کند. در ادامه انواع رژگونه را معرفی می کنیم.

رژگونه ژلی

این رژگونه بافتی ژل مانند دارد و برای پوست های چرب و معمولی گزینه بسیار مناسبی است. این نوع رژگونه قابل استفاده با براش نمی باشد و توصیه می شود برای زدن آن از انگشت استفاده شود، به عنوان نکته پایانی از این رژگونه بر روی پوست های برنز و تیره استفاده نکنید زیرا آنها معمولا در رنگ های روشن تولید می شوند به همین خاطر هماهنگی خوبی با این تناژ رنگی پوست ندارند. 

رژگونه-پودری

رژگونه پودری

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد این رژگونه یکی از رایج ترین و محبوب ترین نوع های رژگونه در بازار و بین خانم ها است. استفاده از این رژگونه بوسیله براش بسیار راحت و سریع است و جلوه ای طبیعی و زیبا به صورت شما می بخشد. این نوع رژگونه دارای دوام و ماندگاری بالایی است و معمولا در استفاده طولانی مدت نیاز به شارژ ندارد. رنگ های مات این نوع رژگونه برای پوست های چرب انتخاب مناسبی هستند، چرا که میزان براقیت ناشی از چربی اضافی پوست را کاهش می دهند.

رژگونه مایع

همانطور که از اسم این رژگونه پیداست، این محصول آرایشی بصورت مایع و در بسته بندی متفاوت تولید و به بازار ارائه می شود. رژگونه مایع را می توان با استفاده از انگشتان و یا براش بر روی گونه ها زده و به آرامی پخش کرد؛ هنگام زدن دقت کنید که مقدار مناسبی از این رژگونه را بر روی پوست قرار دهید زیرا این مدل رژگونه دارای رنگدانه های زیادی است و ممکن است منافذ پوستی شما را ببندد.

رژگونه

رژگونه کرمی

رژگونه های کرمی مانند کرم پود هستند و برای افرادی که پوست های خشک دارند توصیه می شوند. این نوع از رژگونه ها دارای روغن و عصاره هایی هستند که می توانند رطوبت را به پوست برگردانده و ظاهری طبیعی بر روی آن ایجاد کند. استفاده از این نوع رژگونه بر روی پوست های چرب اصلا توصیه نمی شود. برای زدن این نوع رژگونه می توانید از براش استفاده کنید و به خاطر داشته باشید که ماندگاری و دوام آن معمولا کمتر از انواع دیگرش است.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها