|

رابطه رنگ رژلب و پوست صورت

چه رنگ رژلبی بیشتر بهمون میاد؟ با توجه به رنگ پوستت رژلبتو انتخاب کن

چه رنگ رژلبی به پوستت میاد

شاید به نظر نرسد، اما این جادوگر کوچک می تواند چهره شما را در یک چشم بهم زدن زیر و رو کند. پس جادوی چهرتو با توجه به رنگ پوستت انتخاب کن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همانطور که می دانید رژلب ها دارای تنوع رنگی نامحدودی هستند و این تنوع رنگ خرید و انتخاب رژ لب را برای خانم ها سخت تر می کند، بهترین راه برای انتخاب رنگ رژلب توجه به رنگ پوست است زیرا همه رنگ های موجود در بازار به همه پوست ها و چهره ها نمی آیند. انتخاب رژ لب متناسب با رنگ پوست گام مهمی برای داشتن آرایش زیبا و جذاب است، پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا همیشه آرایشی جذاب و زیبا داشته باشید. برای انتخاب رنگ رژ مناسب ابتدا باید بدانید که رنگ پوست صورت شما جزو کدام گروه های رنگی است، در نتیجه ابتدا کمی به بررسی این موضوع می پردازیم.

تناژهای رنگی پوست به سه دسته : سرد، گرم و خنثی تقسیم می شوند. برای تشخیص این تناژها از هم به رگ های دستتان توجه کنید اگر رگ های دستتان بنفش یا آبی بود شما دارای تناژ رنگی سرد هستید ولی اگر رگ های سبز داشتید یعنی ته رنگ پوست شما گرم است و در آخر هم اگر رگ‌‌ های مچ دستتان رنگی بین آبی، سبز و بنفش بود، تناژ پوست شما طبیعی یا خنثی است.

انتخاب-رنگ-رژلب

رژلب برای پوست های سفید، جذابیت خود را دو برابر کنید

افرادی که پوست های روشن و سفیدی دارند اغلب اوقات چهره هایی بی حال و رنگ پریده دارند به همین خاطر این نوع افراد معمولا باید از رژلب هایی با تناژ رنگی صورتی، سرخابی و یا تیره تر یعنی دلبرترین و محبوب ترین رژ لب موجود قرمز و تناژ مختلفش استفاده کنند. یکی از خطاهای آرایشی رایج برای این افراد استفاده از رژلب هایی با تناژ کرم و گوشتی است، هرگز به سراغ این رنگ ها نروید.

رژلب-قرمز

رژلب برای پوست های گندمی

افرادی که دارای تناژ رنگی خنثی یا گندمی هستند باید معمولا از رژلب هایی با تناژ رنگی شرابی، نارنجی، بنفش و مسی استفاده کنند، این رنگ ها زیبایی منحصربفردی به چهره شما می بخشند. البته اگر دارای همچین تناژ رنگی ای هستید باید بگویم خیلی خوش شانسید چون به این نوع تناژ رنگی معمولا اکثر رنگ ها می آیند و در امر انتخاب محدودیت کمتری دارید.

رژلب برای پوست های سبزه و تیره

افرادی که دارای رنگ پوست تیره یا برنز هستند بهتر است از رنگ های مرجانی، صورتی تیره و قرمز روشن استفاده کنند. یکی از ویژگی های خوب این رنگ پوست این است که معمولا آرایش و رنگ ها نود هم به آنها می آید، تیره پوستان بر خلاف روشن پوستان می توانند از رژلب های کرم و یا گوشتی استفاده کنند.

چه-رژلبی- به-چه-رنگ-پوستی-میاد

باید و نبایدهای رژ لب

اگر جزو افرادی هستید که روزانه آرایش و از رژلب استفاده می کنند بهتر از با باید و نباید، اصول و چگونگی استفاده از رژلب هم کمی آشنا شوید.

  • هیچ وقت سلامتی لب های خودتان را به خاطر زیبایی رنگ رژ به خطر نندازید، در هنگام خرید حتما به برند، مواد تشکیل دهنده و تاریخ انتقضای این جادوگر زیبایی توجه کنید.
  • از خرید رژلب هایی که باعث خشکی و پوست پوست شدن لب های شما می شوند پرهیز کنید، تا حد امکان سعی کنید از پرایمر و آبرسان های مخصوص لب برای زیرساز رژلبتان استفاده کنید.
  • اگر علاقه به استفاده از رژلب های مات دارید به این نکته دقت کنید که حتما حالتی نرم و مخملی روی لب ها ایجاد کنند نه احساس کشیدگی و خشکی در لب ها.

رژ لب

  • اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها