|

پرایمر و روش استفاده از آن

بهترین زیرساز آرایش میدونی چیه؟ با استفاده از پرایمر حرفه ای میکاپ کن و ملکه خودت باش

زیر ساز مناسب آرایش

با استفاده از پرایمر شما یک بوم نقاشی صاف خواهید داشت پس دیگه وقتشه که دست به کار بشید و بهترین میکاپ عمرتونو تجربه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کلمه زیرساز آرایش را حتما همه شما ها شنیده اید، ولی شاید آشنایی کامل با معنی و مفهوم این کلمه نداشته باشید یا دقیقا ندانید که نقش مهمی در آرایش شما دارد. فرقی نمی کند اهل آرایش غلیظ باشید یا نه پرایمر پوست شما را لطیف و درخشان می کند و لایه ای صاف برای زیر میکاپ شما می سازد. به بیان دیگر زیرساز، پایه اصلی برای زیرسازی و آرایش است که باعث یکنواختی و دوام آرایش می‌ شود. 

پرایمر-زیرساز- آرایش

زیرساز ها، پلیمرهایی هستند بر پایه سیلیکون، به همین دلیل این مواد تأثیر نرم‌ کنندگی بی نظیری دارند. پرایمرها انواع چروک‌ های سطحی، عمیق و فرورفتگی های پوست را رفع می کند و پوستی یکدست و صاف برای شما به ارمغان می آورد. دقت داشته باشید افرادی که پوست های چرب دارند بهتر است از پرایمر های مات برای زیر آرایش خود استفاده کنند و کسانی که مشکلات پوستی دارند قبل از مصرف هر گونه پرایمر حتما با پزشک معالج خود مشورت کنند.

پرایمر-آرایشی

انواع پرایمر و استفاده آنها، حرفه ای آرایش کن

پرایمرها انواع مختلفی دارند و برای هر قسمت از صورت باید از پرایمر مخصوص خود آن قسمت استفاده شود. انجام زیرساز اشتباه، سبب ایجاد جلوه ای نامناسب در میکاپ شما خواهد شد، در نتیجه برای آشنایی بیشتر درباره پرایمر و چگونگی استفاده از آنها در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

پرایمر پلک و چشم

پلک ها دارای چین و چروک های ریز و معمولا چرب و روغنی هستند. استفاده از پرایمر دور چشم باعث می شود چربی دور چشم کاهش پیدا کند و چین و چروک های اطراف آن محو شود و در نهایت آرایش چشم جذاب و زیبایی رو برای شما به ارمغان می آورد. اگر دقت کرده باشید در برگه دستورالعمل برخی سایه چشم ­ها، توصیه شده که روی پرایمر سایه چشم مصرف شوند. زیرا زمانی که از پرایمر چشم استفاده می ­شود و زمانی که روی پوست خالی استفاده می­ شود، تفاوت زیادی وجود دارد.

پرایمر لب

احتمالا شما هم پوست پوست و خشک شدن لباها بعد از زدن رژلب یا وقتی در مهمانی هستید بعد از خوردن اولین نوشیدنی پاک شدن رژ لبتان را تجربه کرده اید، به گفته شایانیوز بهترین راه حل برای این مشکلات استفاده از پرایمر لب است، پرایمرهای لب فرموله شده تاثیر خیلی خوبی در هیدراتاسیون پوست لب داشته و از این طریق به بهبود سلامت پوست لب هم کمک می کنند. در نتیجه استفاده از زیر ساخت و پرایمر برای آرایش لب باعث ماندگاری رژلب و زیبایی و شفافیت در لبهای شما می شود.

پرایمر-آرایشی

زیر ساز آرایش با توجه به نوع پوست

قبل از شروع به زیرسازی برای میکاپ باید بدونید چه نوع پوستی دارید و اینکه زیر ساز درستی را برای پوست و آرایش خود انتخاب کرده اید یا نه؟

زیر ساز آرایش برای پوست های خشک، دیگه نگران چروک های پوستتون نباشید

پوست های خشک معمولا به دلیلی خشکی و کمبود رطوبت دارای چین و چروک های ظریف و احساس سوزش یا کشیدگی هستند. پس اگر پوست خشکی دارید به شما پیشنهاد می شود از انواع محصولات مراقبتی بر پایه چربی یا آب استفاده کنید تا پوستتان به‌ خوبی آبرسانی شود.

زیرساز-آرایش-پرایمر

زیر ساز برای پوست های چرب، نگران برق زدن پوستت نباش

پوست های چرب برعکس پوست های خشک معمولا چربی و رطوبت زیادی در خود دارند و این حالت معمولا در آرایش باعث خیس و براق شدن پوست می شود و ظاهر ناخوشایندی را برای فرد به وجود می آورد. افرادی که پوست های چرب دارند اگر از پرایمرهای مخصوصا برای زیرساز آرایش خود استفاده نکنند بصورت نرمال آرایش فقط چند ساعت روی پوست آنها دوام می آورد و درنهایت شره خواهد کرد. به این افراد توصیه می شود از پرایمرهایی با پایه آب یا فاقد چربی، برای بسته شدن منافذ باز پوست از مات کننده و یا ماسک های دوره ای استفاده کنند.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها