|

اصول شیک پوشی

با مانتوی سفید باکلاس بِتیپ؛ همه چی راجع به کیف، کفش، شال و روسری و شلوار ستش

مانتوی سفید

مانتوی سفید برای هر موقعیتی اعم از رسمی و غیر رسمی مناسبِ بنابراین میتونه حسابی کارتون راه بندازه و خوشگلتون کنه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تابستون داره به گرم ترین روزهای خودش نزدیک میشه و مطمئنا تو این گرمای جهنمی یه مانتوی سفید ضروری ترین آیتم کمد همه خانوم ها است. چرا که اولا به اندازه کافی خوشگل و باکلاسِ و یک گزینه ایده آل برای جایگزینی مانتوی مشکی که عزیز دل همه ما خانم ها است می باشد.

ثانیا با توجه به اینکه سفید رنگی خنثی است به راحتی با رنگ‌های دیگه ست میشه و هر رنگی که باهاش ترکیب بشه رو به زیبایی نشون میده. یکی دیگه از ویژگی های مثبت مانتوی سفید اینِ که برای هر موقعیتی اعم از رسمی و غیر رسمی و استایل های روزمره مناسبِ. خلاصه که مانتوی سفید یه لباس کار راه اندازِ که حتما باید یکی دو تا ازش توی کمدتون داشته باشید.

همون طور که میدونید ما ایرانی ها بیشتر تمایل به پوشیدن رنگ های تیره داریم در واقع به پوشیدن این رنگ ها عادت کردیم و جسارت پوشیدن رنگ های روشن مثل سفید نداریم. مهم ترین دلیلش میتونه این باشه که اصول ست کردن رنگ های روشن بلد نیستیم توی این مطلب قراره بهتون یاد بدیم که چجوری با مانتوی سفید خوشگل تیپ بزنید.

b

مانتوی سفید با شلوار چه رنگی ست کنیم؟

توی این بخش میخوایم در مورد تناسب مانتو با شلوار صحبت کنیم و بهتون بگیم که مانتوی سفیدتونُ با شلوار چه رنگی ست کنید تا حسابی جذاب شید. مانتوی سفید با شلوار مشکی، سرمه ای و جین آبی خیلی جذاب میشه. حالا اگه خواستید پالت رنگیتون روشن باشه از شلوار کرم، طوسی و خاکی غافل نشید. مانتوی سفید با شلوار سفید هم انتخاب بسیاری از عروس خانم ها برای مراسم عقد محضری است. برای اینکه به این استایل یکم رنگ بدید بهترِ که کیف و کفشتونُ از رنگ های طوسی، نقره ای یا کرم  انتخاب کنید.

s

مانتوی سفید با شال چه رنگی ست کنیم؟

به گزارش شایانیوز همون طور که می دونید شال یا روسری جزء آیتم های اصلی پوشش خانوم های ایرانی است پس لازمِ برای اینکه زیبا و جذاب بشید و تیپ آراسته ای داشته باشید به این آیتم هم توجه کنید. در حالت کلی مانتو سفید میشه با طیف وسیعی از رنگ های شال و روسری ست کرد اما ما در ادامه برخی از بهترین رنگ هایی که میتونید انتخاب کنیدُ بهتون معرفی می کنیم:

s

مانتوی سفید در کنار رنگ‌های پاستلی مثل آبی آسمانی، یاسی و صورتی بسیار جذاب میشه. اگه نمیخواین پالت رنگیتون خیلی روشن باشه رنگ هایی مثل مشکی، نارنجی، سرمه ای، بنفش تیره، سرکه ای و قرمز هم در کنار مانتوی سفید هارمونی زیبایی رو ایجاد میکنه.

مانتوی سفید با کفش چه رنگی ست کنیم؟

برای انتخاب کفش اول باید ببینید که استایلتون رسمی است یا اسپرت. برای استایل اسپرت کتونی سفید یکی از بهترین انتخاب ها است که اگه با شلوار جین آبی همراه بشه خوشتیپ شدنتون تضمین شده است. برای استایل رسمی هم کفش پاشنه بلند مشکی بهترین گزینه است. علاوه بر این کفش های کرم، طوسی و رنگ های شاد مثل قرمز، بنفش، یاسی و رنگ های پاستیلی هم با مانتوی سفید خیلی جذاب میشن.

s

جلوه اکسسوری ها با مانتوی سفید

وقتی تیپ سفید می‌زنید از اکسسوری ها به بهترین شکل ممکن می‌تونید استفاده کنید. زیورآلات فلزی و نقره ای، دستبندهای چرم، کیف های رنگی، عینک های آفتابی و… به مانتوی سفیدتون شما جلا و درخشندگی بی نظیری میدن. وقتی تیپ سفید می‌زنید یک اکسسوری با رنگ متضاد مثل کیف میتونه شما رو در رأس توجه قرار بده. یادتون باشه تیپ سفید نماد خالصی و سادگی است؛ بنابراین زیاد با اکسسوری های جور واجور شلوغ نکنید.

s

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها