|

شومیز سفید مطمئن ترین خرید هر خانم

اگه دنبال چوبِ جادو می گردی شومیز سفید خودِ خودشه؛ با این لباس یه تیپ بزن برگ ریزون

شومیز ها این روز ها یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین انواع لباس در بین خانم ها به حساب میان نه فقط به عنوان مانتو بلکه به عنوان یه لباس شیک

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خوشتیپی و خوش استایل بودن به نظر کار سخت و عجیبی میاد که باید براش کلی وقت و انرژی صرف کرد، درسته که برای داشتن یه تیپ خوب باید به تمام جزئیات توجه کرد اما از طرف دیگه یک سری آیتم ها هم هستند که ما بهشون میگیم انتخاب های مطمئن، به خاطر این که با انتخاب این گزینه ها احتمالش خیلی کمه که شما نتونید یه استایل خوب و معقول برای خودتون بسازید که هم شیک باشه هم کاملا باب میلتون باشه. مثل شومیز.

استایل های شیک با شومیز سفید

شاید براتون جالب باشه که بدونید شومیز ها در ابتدا در واقع همون پیراهن های مردونه جلو باز هستند که حالا به شکل لباس زنانه و بیشتر با دکمه های بسته در اومدند. ساده ترین تعریفی که میشه برای شومیز به کار برد لباس هایی آستین بلند و دکمه دار در وسط هستند، البته این روزها نه تنها تنوع ظاهری و طراحی شومیز ها خیلی زیاد شده بلکه کاربرد اون ها هم  خیلی بیشتر شده، علاوه بر این که می تونید اون ها رو به عنوان لباسی رسمی و مهمونی استفاده کنید برخی از انواعشون هستند که کاربرد مانتویی دارند و به عنوان پوشش روزمره خانم های ایرانی به حساب میان.

استایل های شیک با شومیز سفید

یکی از بهترین گزینه ها که خوبه هر خانمی توی کمد خودش داشته باشه یه شومیز سفید و بدون زرق و برق اضافه است.  یک سری از شومیز ها هستند که طرحشون مجلسی تره مثل اون دست از شومیز هایی که آستین گیپور دارند یا حتا بعضی از اون ها به کل از پارچه های گیپور دوخته شدند و زیرشون آستر می خوره و غالبا هم در قسمت سر شانه اپل می خورند؛ این شومیز ها دیگه رسما جزو شومیز های مجلسی به حساب میاد و برای استایل های کژوال مناسب نیستند.

با انواع شومیز سفید یه تیپ دلبر و شیک بزن

دسته دیگه ای از شومیز ها که خیلی کاربردی تر هستند و میشه بهشون به عنوان چوب چادویی کمد نگاه کرد شومیز های سفید ساده ای هستند که جون میدن واسه استایل های کژوال و مینیمال و میشه با اونها کلی تیپ درجه یک و جذاب زد. جذابیت شومیز سفید به اینه که علاوه بر زیبایی ای که خودش داره و در عین سادگی شیک و جذاب به نظر میاد ابدا شما رو محدود نمی کنه و شما از انتخاب رنگ گرفته تا استایل مورد علاقتون، دستتون بازه و می تونید با چند تا تغییر ریز و کوچیک اون جوری استایل کنید که دوست دارید.

استایل های شیک با شومیز سفید

با توجه به تمامی گفته های بالا وقت اون رسیده که قبل از هر چیز دیگه ای یه شومیز سفید رو در لیست خریدتون قرار بدید چون که مطمئنا به کاراتون میاد. در ادامه ما چند نمونه از انواع استایل های مختلف با شومیز های متنوع رو با شما به اشتراک می گذاریم تا بتونید از شون ایده های خوب و کاربردی بگیرید.

انواع استایل های شیک با شومیز سفید:

استایل های شیک با شومیز سفید

استایل های شیک با شومیز سفیداستایل های شیک با شومیز سفیداستایل های شیک با شومیز سفیداستایل های شیک با شومیز سفیداستایل های شیک با شومیز سفید

استایل های شیک با شومیز سفید

نظر شما کاربران شایانیوز، در رابطه با شومیز چیست؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها