|

بهبود خلق و خو با چند ترفند ساده

با چند ترفند ساده و بی دردسر آرامش و حال خوب رو به خودتون هدیه بدید

Easy Tips to Help You Relax and Improve Your Mood Instantly

بی حالی و کسلی می تواند روابط و روند زندگی را تحت تاثیر قرار دهد برای همین هم مهم است که همیشه برای بهبود وضعیت خود راه چاره ای داشته باشیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متاسفانه هیچ رمز یا خوراکی جادویی ای وجود ندارد که بتوانید از آن استفاده کنید و در یک چشم بهم زدن حال نامساعد خود را تغییر دهید و سرحال بیایید اما با این حال ما به شما می گوییم که همیشه ترفند های ساده و بی دردسری وجود دارند که می توانند در مواقع نیاز به کمک ما بیایند و به بهبود حال ما کمک کنند تا کسلی و بی حالی رو از خودمون دور کنیم. پس با ما همراه باشید تا چند مورد از موثر ترین کارهای ممکن را با شما به اشتراک بگذاریم.

تمرین های دستیابی به حال خوب:

1.یک تکیه یخ را در بالای گردن خود قرار دهید

در چین باستان برای بهود خلق و خو و دستیابی به آرامش از ترفند به نام فنگ فو استفاده می کردند به این ترتیب که شما باید یک تکیه یخ را در بالای گردن خود قرار دهید. اعتقاد بر این است که این روش به بهود مشکلات زیادی از جمله سردرد، کمبود خواب و بهبود خلق و خو کمک می کند.

بهبود خلق و خو با چند ترفند ساده

2.زبانتان را درون دهان شل کنید

شل کردن عضلات و قرار دادن ان ها در حال استراحت یکی از روش هایی است که به ما کمک می کند تا بتوانیم به آرامش دست پیدا کنیم و استرس و اضطراب را از خود دور کنیم. زبان نیز یک عضله است . شل کردن آن درون دهان برای چند ثانیه می تواند باعث حال خوب شود. بسیاری از روانپزشکان بر این باورند که این حرکت می تواند چرخه معیوب افکار جاری را قطع کند و به شما کمک کند تا به ذهن خود سر و سامان دهید.

بهبود خلق و خو با چند ترفند ساده

3.صاف بایستید

به گزارش شایانیوز، شاید عجیب به نظر برسد اما داشتن یک وضعیت بدنی خوب واقعا می تواند به شما کمک کند تا احساس خوبی هم داشته باشید. تحقیقات نشان داده اند زمانی که شما در یک حالت درست و مناسب می ایستید، احساس هوشیاری و عزت نفس بالاتری خواهید داشت و در عوض ترس و استیصال کمتری را تجربه می کنید.

بهبود خلق و خو با چند ترفند ساده

4.روی زبان خود نمک بریزید

این طور که به نظر می رسد زمانی که شما دچار اضطراب شدید و حال بد می شوید گذاشتن کمی نمک بر روی زبانتان می تواند به طرز باور نکردنی ای موثر عمل کند. اما آنچه که باید به آن توجه داشته باشید این است که نباید مقدار زیادی نمک را به روی زبانتان بریزید چراکه برخی از افراد ممکن است به تنگی نفس مبتلا شوند.

بهبود خلق و خو با چند ترفند ساده

5.از کلک ضربه زدن استفاده کنید

دستان خود را به شکل ضربدری روی سینه هایتان قرار دهید حالا با یک دست به سینه خود ضربه بزنید و بعد در پی آن خیلی آرام با دست دیگر ضربه بزنید، سعی کنید که این کار را خیلی آرام و ریتمیک انجام دهید. این حرکت که از آن به عنوان تکنیک ضربه زدن پروانه ای یاد می شود یک مهارت برای آرام کردن بدن و ذهن می باشد، به این دلیل که سیستم پاراسمپاتیک ما را فعال تحریک می کند.

بهبود خلق و خو با چند ترفند ساده

6.شکلات بخورید

تا کنون مطالعات متعددی صورت گرفته است که در پی آن ها ثابت شده است شکلات دارای توانایی بالایی در بهبود خلق و خو می باشد چراکه آنتی اکسیدان های موجود در شکلات ترکیبی از اندورفین و سروتونین می باشد که می توانند به حال خوب شما کمک کنند.

بهبود خلق و خو با چند ترفند ساده

به نظر شما کاربران شایانیوز، زمانی که دچار کسلی و بی حالی هستیم چه روش هایی را می توان برای بهبود وضعیت پیش آمده به کار برد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها