|

شلوار مناسب هر اندام

واسه خوشگلیت فقط به فکر مانتو نباش شلوارت هم مهمه؛ اول اندامتُ بشناس بعد انتخاب کن

for having a great style pay attention to your trousers

یکی از مهمترین اصل های داشتن یه استایل شیک و درجه، اینه که اندام خودتون رو بشناسید و متناسب با اون شلوار یا هر لباس دیگه ای رو انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکی از مهمترین اصل هایی که به شما کمک می کنه تا یه استایل شیک و درجه یک داشته باشید، اینه که اندام خودتون رو بشناسید و متناسب با اون مانتو، شلوار، پیراهن یا هر لباس دیگه ای رو برای خودتون انتخاب کنید. شناخت صحیح اندام و انتخاب پوشش براساس اون باعث میشه که شما به کمک لباستون اون ویژگی رو که می پسندید بیشتر بروز بدید و اون چه رو که دوست ندارید خیلی توی چشم باشه کاور کنید.

یکی از ساده ترین مثال ها انتخاب کیف مناسبه، خانم هایی که کمی شکم دارند و درشت اندام هستند بهترین گزینه ی ممکن برای اون ها اینه که کیف بزرگ دستشون بگیرند چون کیف بزرگ توجه ها رو از اندام اون ها به سمت خودش جذب می کنه و دیگه درشتی اندام به چشم نمیاد.

شلوار مناسب هر اندام رو بشناس

برای انتخاب شلوار هم عینا همین روال صدق می کنه، به این معنی که با شناخت صحیح از اندامتون شما می تونید بهترین گزینه ی ممکن رو برای خودتون انتخاب کنید. حالا قبل از اینکه بریم سراغ این که چه شلواری برای چه اندامی مناسبه باید یه نکته رو یادآور بشیم، اونم اینه که تو دنیای مد هیچ محدودیتی وجود نداره و همه چیز به خلاقیت شما بر می گرده پس اونچه که ما می گیم حکم نیستند بلکه به شما تو راحت کردن انتخاب هاتون کمک می کنند در غیر این صورت شما می تونید با هر اندامی هر نوع لباسی که دوست دارید بپوشید و با یک ترکیب مناسب بدرخشید و تک باشید.

به گزارش شایانیوز، در ادامه ما برخی از انواع شلوار هایی رو که این روزها خیلی هم رو بورس هستند رو به شما معرفی می کنیم و میگیم که مناسب چه جور اندام هایی هستند.

1.شلوار دمپا گشاد (بوت کات)

یکی از بهترین گزینه های ممکن برای همه ی خانم ها شلوار های دمپا گشاد هستند چون اصلا مهم نیست که فرم بدن شما چیه، این شلوار ها به همه ی خانم ها میاد و برای هر کدوم زیبایی خاص خودش رو داره. شما چه قد کوتاه باشی چه بلند، چه چاق باشی چه لاغر می تونی با این شلوار یه تیپ توپ بزنی. حالا اگر نمی دونی که شلوار دمپا گشاد رو چطور باید ست کنی اینجا کلیک کن که کلی ایده ی خوب داریم برات.

شلوار مناسب هر اندام رو بشناس

2.شلوار بگی

شلوار های بگ از اون دست شلوار هایی هستند که فوق العاده راحت و خنکند به همین خاطر هم خیلی پر طرفدارند اما اصولا این شلوار ها مناسب برای خانم های لاغر اندام با پاهای کشیده است با این حال اگر شما درشت اندام هستید می تونید از انواع این شلوار که طرح های ساده یا رنگ های تیره دارند استفاده کنید، اگر هم قد کوتاه هستید اول از همه اینکه توجه داشته باشید تا گشادی شلوار بیش از اندازه نباشه و دوم اینکه بهتره رنگ شلوار رو با لباستون ست کنید چون با ایجاد خطای دید باعث بلند تر دیده شدن شما میشه.

اگر از شلوار های بگی خوشتون میاد و نمی دونید که چطور باید با این شلوارها یه استایل شیک بسازید اینجا کلیک کنید تا ما بهتون بگیم.

شلوار مناسب هر اندام رو بشناس

3.شلوار مام استایل

یکی دیگه از پر طرفدار های لیست ما شلوار های مام استایل هستند که مثل شلوارهای دمپا طراحی شدند برای اینکه کار ما رو راحت تر کنند چون که این مدل از شلوارها به خاطر فاق بلندی که دارند به همه ی انواع فرم بدنی میان، پس بدون اینکه نگران این باشید که آیا ظاهرتون با شلوار مام استایل خوب میشه یا نه برید سراغ ست کردنش.

شلوار های مام فیت هم تفاوت چندانی با مام استایل ندارند اما اگر نمی دونید که تفاوت این دو شلوار چیه و چطور باید اون ها رو ست کنید اینجا کلیک کنید.

شلوار مناسب هر اندام رو بشناس

4.شلوار واید لگ

شلوار های واید لگ درست مثل مام استایل ها فاق بلندی دارند که باعث میشه تو تن اکثر خانم ها با هر قد و اندامی خوب باشند تنها نکته ای که باید به اون توجه کنید اینه که اگر قد بلندی ندارید از پوشیدن شلوار های واید لگِ قد 90 یا کوتاه تر دوری کنید به خاطر اینکه این شلوار ها باعث میشند که قد شما کوتاه تر به نظر بیاد. برای اینکه بدونی دقیقا فرق شلوار واید لگ با شلوار بگ چیه و این که چطور باید ستش کنی اینجا کلیک کن.

شلوار مناسب هر اندام رو بشناس

5.شلوار راسته

فرم کلاسیکِ انواع شلوارها، شلوار راسته است که از بالا تا پایین یک اندازه است و روی محل طبیعی کمر نگه داشته میشه این مدل از شلوار دو تا مزیت داره، یک این که مناسب همه نوع اندامی هست، به ویژه کسانی که اندام درشت دارند و دوم هم این که با همه ی موقعیت ها متناسبه و شما می تونید این مدل از شلوار رو هر جایی بپوشید.

شلوار مناسب هر اندام رو بشناس

6.دامن شلواری

دامن شلواری یکی از خاص ترین انواع شلوار است که خیلی هم راحت و جذابه اما برای خانم های درشت اندام خیلی مناسب نیست به خاطر اینکه علی رغم پوشوندن فرم پاها باعث ریز دیده شدن اندام نمیشه، حتا برعکس باعث میشه که شما درشت تر هم به نظر بیاید.

برای اینکه بدونی چه چیزهایی رو می تونی با دامن شلواری ست کنی که تیپت خیلی عالی بشه اینجا کلیک کن که ما همه چیز رو راجع به ست های دامن شلواری بهت میگیم.

شلوار مناسب هر اندام رو بشناس

7.شلوار اسکینی

این روزها که شلوارهای گشاد فوق العاده رو بورسند دیگه کمتر کسی به شلوارهای جذب و اسکینی توجه می کنه اما هنوز هم هستند کسانی که طرفدار شلوارهای اسکینی باشند. در هر حال به طور کلی این شلوارها بیشتر مناسب خانم هاییه که اندام متناسب، کمر باریک و پاهای خوش تراش دارند.

شلوار مناسب هر اندام رو بشناس

عکس ها از صفحات: naazaniin_life , honrrmand , parastoo__fallahi

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها