|

هوا گرمه هلاک میشیا! بیخیال جذب شو به جاش دامن شلواری تن کُن؛ با مانتو عاالیه

یکی از استایل های جالب توجه امسال، ست مانتو با دامن شلواری است که هم حس تابستانه را کاملا در شما زنده می‌کند و هم خنک و راحت است.

لینک کوتاه کپی شد

استفاده از شلوارهای گشاد در فصول بهار و تابستان رایج است اما نکتۀ بسیار مهمی که باید بدانید این که زمان استفاده از شلوارهای گشاد باید از چه مانتویی استفاده کنید. این موضوع از آن جهت اهمیت زیادی دارد که می‌تواند استایل شیک تابستانی شما را به کلی خراب کند!

به گزارش «شایانیوز» یکی از استایل های جالب توجه امسال، ست مانتو با دامن شلواری است که هم حس تابستانه را کاملا در شما زنده می‌کند و هم خنک و راحت است. زیبایی این نوع دامن شلواری به‌خصوص برای استایل بیرون از خانه یا مهمانی‌ های نیمه‌رسمی و رسمی مناسب است. 

loose-pants-formal

تا همین دو سه سال قبل تعداد کسانی که دامن شلواری می پوشیدند؛ البته در مهمانی و مراسم رسمی خیلی کم بود؛ اما در عرض مدت کوتاهی این شوار محبوبیت باورنکردنی به دست آورد. اگر هنوز این آیتم شیک را در کمد لباس‌تان ندارید، بد نیست این موضوع را بدانید که دامن شلواری در سال 2022 مد است پس ارزش آن را دارد که به خرید یا دوختنش فکر کنید و کمی هم آزادی و لباس راحت را تجربه کنید. با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات خوبی در خصوص دامن شلواری در اختیار شما قرار دهیم.

ست مانتو با دامن شلواری مجلسی، یکی از انواع استایل‌های رسمی که به شما حس خانمانه‌ای می‌بخشد و زیبایی خاصی دارد… ممکن است مانتویی کوتاه یا بلند را برای دامن شلواری مجلسی خود انتخاب کنید و هر دو هم برای این ست مناسب باشند. آنچه در ست کردن مانتو با دامن شلواری مجلسی اهمیت دارد، این است که به رنگ‌بندی‌ها و برش‌ها توجه داشته باشید. در موارد زیادی هم ست آماده مانتو با دامن شلواری مجلسی بهترین گزینه است، چراکه طراحی مانتو کاملا از نظر رنگ، برش و دوخت با شلوار گشاد مطابقت دارد.

loose-pants-casual

ست شلوار سنبادی با مانتو

شلوارهای سندبادی یکی از المان‌های جالب و سنتی هستند که استایل اورسایز امروزی را تکمیل می‌کنند. شاید هم به همین دلیل باشد که پوشیدن مانتوی اورسایز ست مناسبی برای دامن شلواری سندبادی به‌حساب می‌آید. این نوع شلوارهای بسیار گشاد، نه‌تنها سبک و خنک است که با شکل بامزه‌ای که دارد، ظاهر اسپرت جالبی را به وجود می‌آورد. کفش‌های تخت پارچه‌ای برای این استایل یک گزینۀ عالی به‌حساب می‌آیند.

1562149142_U9zA7

مانتو شلواری رو با چه کفشی بپوشیم؟

پاسخ این سوال کاملا بستگی به استایل مورد نظر شما دارد. به این معنا که اگر به دنبال یک ترکیب رسمی هستید، بدون شک کفش پاشنه‌دار بهترین انتخاب به‌حساب می‌آید؛ در مقابل اگر می‌خواهید در ست مانتو با شلوار گشادتان کاملا احساس آزادی داشته باشید، کفش‌های اسپرت بهترین گزینه خواهد بود؛ بنابراین، شلوارهای گشاد را می‌توانید با کفش‌های مختلف بپوشید اما طبعا باید به استایل خود هم توجه داشته باشید.

LIIN179-2

اگر باسن بزرگ دارید در انتخاب دامن شلواری احتیاط کنید!

خانمهایی که باسن بزرگی دارند درانتخاب دامن شلواری باید بیشتر دقت داشته باشند و همین‌طور به خانم‌های بسیار چاق به‌ویژه آنها که بدنشان سیبی شکل است و شکم دارند توصیه می‌شود که این لباس را بااحتیاط بپوشند.

اما این نکات به این معنی نیست که این دسته از خانم‌ها به‌طور کلی بی‌خیال این مدل لباس شوند. از آنجایی که مدل اصلی و پایه‌ای دامن شلواری این‌طور است که کمرباریک و پاچه‌های گشاد داشته باشد خودش تا حدی باعث می‌شود که از نظر بصری باریک‌تر به نظر برسند فقط اگر اضافه وزن بیش از حد ندارند در انتخابش محتاطانه عمل کنند مثلا دامن شلواری پلیسه انتخاب نکنند.

پارچه های محبوب دامن شلواری

دامن شلواری‌های چرم تقریبا در همه مجموعه‌های هفته‌های مد پاییز سال 2021-2022 دیده می‌شوند. پس اگر لباس چرم دوست دارید برای انتخاب این جنس دامن شلواری شک نکنید.

اگر هم لباس‌های جین را می‌پسندید و دوست دارید لباس جین مدرن با یکی از بهترین پوشش‌هایتان را داشته باشید می‌توانید دامن شلواری جین تهیه کنید.

پارچه‌های متراکم دیگری مثل پارچه کت و شلواری از پارچه‌های مناسب برای این مدل لباس هستند اما مثلا با وجوداینکه ساتن پارچه شیکی به حساب می‌آید اما برای دامن شلواری اصلا مناسب نیست چون به سرعت چروک می‌شود.

شلوار-جین-کاغذی-دامنی-کد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها