|

مانتوی زرد با چی بپوشیم؟

اصول شیک پوشی؛ مانتوی زردُ با شلوار چه رنگی بپوشیم؟

مانتوی زرد

وقتی پای مد و لباس به میان می‌آید بسیاری از مردم از پوشیدن رنگ زرد می‌ترسن فقط به این علت که نمی‌دونن اونُ با چه لباسی ست کنن.

لینک کوتاه کپی شد
1

چی بپوشم؟ سوال مهمیه که اکثر خانم هایی که به خوش تیپ بودن اهمیت میدن قبل از رفتن به جایی از خودشون میپرسن اغلب هم هیچ جوابی براش ندارن. گاهی اوقات کل کمد لباسشونُ به هم می ریزن و در نهایت با کوهی از لباس های جور واجور مواجه میشن اما نمیتونن حتی یک دست لباس از بینشون انتخاب کنن؛ حالا چرا اینجوریه؟

به گزارش «شایانیوز»، دلیلش اینِ که ما اصول و قواعد لباس خریدن و لباس پوشیدن بلد نیستیم. شاید این جمله یکم براتون عجیب باشه و از خودتون بپرسید که اصول و قواعد لباس خریدن یعنی چی؟ اگه بخوام ساده بگم یعنی شما باید بدونید که اولا چه لباسی متناسب با اندامتونِ، ثانیا چه رنگ هایی بیشتر بهتون میاد؛ بعد از اینکه جواب این سوالا رو پیدا کردید تازه باید بیاین لباس ها رو با هم ست کنید یعنی باید ببینید که به این مدل و رنگ مانتو چه کیف، کفش، شلوار، روسری یا شالی میاد.

تو این مرحله خیلیا دچار اشتباه میشن مثلا مانتو، روسری یا شلوار خیلی خوشگلی دارن اما هیچ کدومشون در کنار هم زیبا نمیشن. فرض کنید مانتوی سنتی رو با یه روسری ابریشمی کوچیک ست کنید مسلما زیبا نمیشه اما هر کدومش به تنهایی ممکنِ خیلی خوشگل و جذاب باشه. 

خلاصه اینکه مرحله ست کردن خیلی مهمِ و برای اینکه خوش تیپ و خوش لباس باشید باید به این مرحله فکر کنید پس موقع لباس خریدن حواستون باشه که حساب شده خرید کنید و از هر چی که خوشتون اومد سریع نخریدش قبلش حتما فکر کنید که بقیه آیتم هایی که بتونید باهاش بپوشید و دارید یا نه؟

مانتوی زرد

اگه مقالات ما رو دنبال کرده باشید قبلا راجع به تناسب مانتو با شال و روسری صحبت کردیم تو این سری از مطالب میخوایم تناسب مانتو با شلوارُ بررسی کنیم. امروز نوبت بررسی رنگ زردِ؛ میخوایم بهتون بگیم که اگه یه مانتوی زرد داشته باشید بهترِ که اونُ با چه شلواری بپوشید تا خوش تیپ تر باشید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مانتوی زرد

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ زرد با هم صحبت کنیم. رنگ زرد یکی از رنگ ‌های اصلی است که از انرژی و زیبایی ویژه‌ ای برخوردارِ. از لحاظ روانشناسی زرد، رنگ خنده، خوشبختی، خوش‌بینی و باورهای خوب است و روز شما را روشن‌ می‌کند.  زرد طیف های مختلفی داره از زرد خردلی و تیره گرفته تا طیف های لیمویی، طلایی و زرد روشن. اگه رنگ پوستتون روشنِ بهتره از رنگ خردلی و زرد تیره استفاده کنید اگه رنگ پوستتون سبزه هست تناژهای لیمویی و زرد روشن بیشتر به شما مییاد اگر هم پوستی تیره دارد خوش شانس هستید چون همه طیف های زرد برای شما مناسبِ.

اما وقتی پای مد و لباس به میان می‌آید بسیاری از مردم از پوشیدن رنگ زرد می‌ترسن فقط به این علت که نمی‌دونن اونُ  با چه لباسی ست کنن اگه شما هم لباس زردی دارید که تو کمدتون خاک می‌خوره در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اصول ست کردن این رنگ جذابُ بهتون یاد بدیم. مانتوی زرد علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌سازه، مکمل خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هست برای مثال رنگ زرد به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید، با رنگ بنفش یا آبی هم هماهنگی خوبی پیدا می‌کنه. 

مانتوی زرد با شلوار مشکی

عکس از صفحه mezon.flamingo1

مانتوی زرد با شلوار مشکی

همیشه موقع انتخاب شلوار، اولین رنگی که به ذهنتون میرسه مشکیه؛ این رنگ در کنار زرد جلوه خیلی خوبی رو ایجاد میکنه در واقع سادگی رنگ مشکی باعث میشه مانتوتون بیشتر به چشم بیاد. علاوه بر این، مزیت دیگه شلوار مشکی اینِ که به راحتی میتونید اون با لباس های دیگه ای که دارید ست کنید. پس اگه دنبال یه استایل بدون ریسک هستید مطمئن باشید که این دو رنگ در کنار هم میتونن از شما یک خانم شیک پوش بسازن. برای این ست میتونید کفشُ هم به رنگ زرد انتخاب کنید. البته کیف و کفش مشکی هم با این ست هماهنگی خوبی داره.

IMG_20220214_165752

مانتوی زرد با شلوار سفید

سفید دومین رنگ خنثی ایست که به راحتی میتونید با مانتوی زرد بپوشید. این دو رنگ در کنار هم استایلی جذاب و شاد براتون میسازن. اگر میخواین رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید طوسی گزینه مناسبی است.

مانتوی زرد با شلوار جین

مانتوی زرد با شلوار جین

اگه یه مانتوی زرد دارید که مدت ها بدون استفاده توی کمدتون افتاده میتونید اونُ با یه شلوار جین روشن و شومیز و شال سفید ست کنید. اگه رنگ زرد و سفیدُ برای تیپتون انتخاب کردید توصیه ما به شما اینِ که از کمربند و کفش‌های چرمی قهوه‌ای رنگ و یا رنگ‌های مشابه اون مثل عسلی یا کرم غافل نشید.

مانتوی زرد با شلوار طوسی

مانتوی زرد با شلوار طوسی

اگه بگیم که رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه. در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که ظاهر شما رو از دیگران متمایز می‌کنه. رنگ طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. ست کردن مانتو زرد با شلوار طوسی یه انتخاب بسیار جذاب و زیباست که میتونه خوش تیپ بودن شما رو تضمین کنه. 

مانتوی زرد با شلوار سبز

مانتوی زرد با شلوار سبز

رنگ زرد خردلی در کنار سبز یکی جذاب ترین رنگ هاست که خوش تیپ بودن شما رو تضمین میکنه. رنگ سفید هم به عنوان رنگ سوم این ست، ترکیب بسیار بسیار زیبایی رو به استایل شما میده. ترکیب رنگ خردلی و سبز یه ترکیب فوق العاده جذابِ که حس خوبی رو القا می‌کنه، چرا که در طبیعت چنین ترکیب رنگی وجود داره. 

مانتوی زرد با شلوار آبی

مانتوی زرد با شلوار آبی

ترکیب رنگ زرد به همراه رنگ آبی به‌ خصوص آبی کاربنی، از ترکیبات بسیار شاد و زیبایی است که در دنیای مد بسیار استفاده‌ میشه. زرد با آبی یک جفت شگفت‌انگیز است؛ بنابراین اگر به یک مهمانی دعوت هستید برای مانتو یا پالتوی زرد خود از کیف، کفش، شال یا شلوار آبی استفاده ‌کنید تا خاص‌تر به نظر برسید.

برای این استایل بهترِ انتخاب زردُ متناسب با طیف رنگی آبی انجام بدید؛ برای مثال هر چه رنگ زردِ مانتو روشن تر باشد، شلوار آبی هم روشن تر انتخاب بشه. پس مانتوی زرد لیمویی رو با شلوار آبی آسمانی ست کنید مانتوی زرد تیره و خردلی رو با شلوار آبی کاربنی ست کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها