|

از جذابیت های حیات وحش؛ تمساح غووول لاک پشت بدشانس رو لای آرواره های قدرتمندش له کرد

در این ویدئو دو تمساح غول پیکر و گرسنه را می بینید که دو لاک پشت بدشانس را لای آرواره‌های قدرتمند خود قرار می‌دهند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لاک پشت ها خزندگان تخم گذاری هستند که گونه های مختلفی دارند و گاهی اوقات بیشتر از 100 سال عمر می کنند. بعضیا فکر می کنند لاک پشت ها با وجود لاک محکمی که دارند، آسیب پذیر نیستند اما آن ها در معرض خطراتی چون حمله تمساح ها و شکارچیانی مثل جگوار هستند. لاک پشت ها معمولا از گیاهان درون آب، کرم، حلزون و حشرات دیگر تغذیه می کنند. بعضی از آن ها که درون برکه زندگی می‌کنند، شکارچی ماهی‌ها هستند و از آنها تغذیه می‌کنند. لاک پشت‌هایی که کوچک هستند و نیاز بیشتری به پروتئین دارند، اغلب گرایش بیشتری به غذاهایی گوشتی دارند. همچنین لاک پشت‌هایی که دهان قدرتمندتری دارند، غذاهای سفت‌تر مثل صدف هم می‌خورند. لاک پشت‌هایی مثل لاک پشت سبز که در دریا زندگی می‌کنند غذایشان شامل انواع گیاهان و جلبک است.

احتمالا با شنیدن نام لاک پشت اولین چیزی که به ذهنتون می رسد حیوانی بسیار کند است اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که گونه‌های آبزی لاک پشت هنگام شنا کردن به هیچ وجه به اندازه راه رفتن در خشکی کند نیستند. سرعت آن ها در حین شنا کردن می‌توانند به 30 تا 35 کیلومتر در ساعت برسد.

در این ویدئو دو تمساح غول پیکر و گرسنه را می بینید که دو لاک پشت بدشانس را لای آرواره‌های قدرتمند خود قرار می‌دهند و با چند بار تلاش لاک آن‌ها را تکه تکه می‌کنند و آن‌ها را می‌بلعند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی