|

از جذابیت های حیات وحش؛ تنبیه کروکودیل متجاوز توسط اسب های آبی نر غول پیکر!

Hippos Attack One Crocodile shayanews

کروکودیل وارد قلمرو اسب های آبی شد و ناگهان اسب های آبی نر و غول پیکر او را احاطه کردند و تماسح را مثل یک عروسک به هوا پرتاب می کردند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کروکودیل و اسب آبی را می توان سلاطین برکه و رودخانه های آرام آفریقا نامید دو جانوری که یکی شکارچی قهاری و دیگری به خاطر جثه بزرگی که دارد به غول رودخانه های آفرقا شهرت دارد. به ندرت پیش می آید که این دو حیوان در حیات وحش باهم درگیر شوند اما یک گروه گردشگری در پارک ملی تانزانیا شاهد ماجرایی شگفت انگیز میان اربابان آب های آفریقا بودند که این روایت را از زبان هریش کمر طبیعت گرد 71 ساله می خوانیم.

ما در یک گروه تمام هلندی حدود 18 نفره سفر می کردیم. روز بسیار خوبی بود و فقط 2 روز از تعطیلات باقی مانده بود. راهنما ما را با ماشین به مکانی به نام استخر کرگدن در پارک ملی سرنگتی تانزانیا برد.

همه در حال قدم زدن در اطراف بودیم که ناگهان همسرم با من تماس گرفت و به من گفت در استخر اسب های آبی اتفاقی رخ داده و همه اسب های آبی در یک منطقه تجمع کرده اند.

ezgif.com-gif-maker (14)

من با هیجان دویدم تا به آنجا برسم و بلافاصله شروع به فیلمبرداری کردم - حتی زمانی برای نصب سه پایه وجود نداشت. شانس کاملاً با من بود زیرا می‌توانستم با دوربینم در مکان مناسب برای فیلمبرداری بایستم.صد البته که این یک منظره باورنکردنی بود!

تمساح بیچاره معلوم نبود که چجوری یکدفعه وسط این همه اسب آبی سر درآورده و اسب های آبی خشمگین می خواستند فوراً او را از قلمرو خود بیرون کنند.

ezgif.com-gif-maker (15)

ezgif.com-gif-maker (16)

ezgif.com-gif-maker (18)

حدود 30 اسب آب که برخی از آن ها نر و بسیار بزرگ بودند کروکودیل را احاطه کرده بودند و سعی می کردند کروکودیل را گاز بگیرند. که خوشبختانه تمساح در یک لحظه تونست خودش را از مهلکه نجات بدهد و فرار کند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها