|

وقایع حیات وحش!

از جذابیت های حیات وحش؛ نبرد ناجوانمردانه اَرباااب آب ها با کروکودیل یِکه و تنها

Hippos Attack One Crocodile

در حیات وحش امروز شاهد دعوای بین اربابان آب‌ها باشید. اسب‌های آبی اجازه نمی‌دهند کروکودیل ها وارد قلمرو آن ها شوند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- وقایع حیات وحش گاها می توانند به قدری متحیر کننده باشند که حتی فکرش را هم نمی کنید اما از طرف دیگر گاهی ممکن است به نظر ما درگیری ای ناعادلانه در میان باشد اما مگر می شود به آن چه که در طبیعت رخ می دهد خرده گرفت؟!همواره نبردها و لحظات بکری اتفاق می افتد که خیلی از آنها از چشم بشر دور مانده اند اما هر از گاهی گروه های طبیعت گرد و علاقه مند به حیات وحش لحظاتی را شکار می کنند که بی نظیر است و شاید کمتر انسانی است که دوست نداشته باشد این لحظات و تصاویر را ببیند.

در حیات وحش امروز شاهد دعوای بین اربابان آب‌ها باشید. اسب‌های آبی اجازه نمی‌دهند  کروکودیل ها وارد قلمرو آن ها شوند.

Hippos Attack One Crocodile1

هاریش کومار یک بازنشسته نبردی به یاد ماندنی را ثبت کرد و گزارش داد که چگونه این همه اتفاق افتاده: «ما در یک گروه هلندی حدود 18 نفره در گشت و گذار بودیم. روز بسیار خوبی بود و فقط 2 روز از تعطیلات باقی مانده بود. راهنمای تور ما را با ماشین به مکانی به نام استخر کرگدن در سرنگتی برد.«همه در حال قدم زدن در اطراف بودیم که ناگهان همسرم با من تماس گرفت و  گفت که چیزی عجیب در بین اسب‌های آبی در حال رخ دادن است.»

hippos and crocodiles

Hippos Attack One Crocodile2

"من با هیجان دویدم تا به آنجا برسم و بلافاصله شروع به فیلمبرداری کردم  حتی زمانی برای نصب سه پایه دوربین را نداشتم. بخت کاملاً با من یار بود چون سر بزنگاه رسیدم و توانستم از این منظره باورنکردنی فیلم برداری کنم.»

کروکودیل

کروکودیل.jpg1

کروکودیل به نحوی توانست خود را در میان غلاف اسب های آبی خشمگین نشان دهد و تیم اسب آبی ها می خواستند کروکودیل فوراً از قلمروشان خارج شود.تعداد اسب آبی ها رفته رفته بیشتر شد وکروکودیل در حال پرتاب شدن و گاز گرفتن توسط اسب آبی ها بود با اینکه محاصره شده بود ولی خوشبختانه او توانست بدون آسیب از آنجا فرار کند.

کروکودیل.jpg2

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها