|

وقایع حیات وحش

از جذابیت های حیات وحش؛ ماده پلنگ باهوشی که با اسب آبی غول پیکر درافتاد!

Hippo Surprise Leopard’s shayanews

پلنگ برای میان وعده به سراغ لاشه یک گربه ماهی رفته بود اما ناغافل از اینکه یک اسب آبی غول پیکر در همان حوالی استتار کرده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- حیات وحش آفریقا محل تقابل گونه های مختلف جانوری باهم است حیواناتی که برای بقا یکدیگر را شکار می کنند اما گاهی اوقات هم تقابل های در حیات وحش بین برخی حیوانات رخ می دهد که شاید هیچ کدام شکار و شکارچی دیگری نیستند و یه جورای سر راه یکدیگر سبز می شوند!

مایک کرکمن و پیتر ون ویک، راهنمایان گردشگری در مالامالا آفریقای جنوبی شاهد یه صحنه بی نظیر از تقابل پلنگ و اسب آبی بودند و از نزدیک این رویداد باورنکردنی را مشاهده و ضبط کرده اند.

پلنگ جزو شکارچیانی است که غالباً شب ها موفق است و در طول روز خیلی توفیق شکار پیدا نمی کند. راهنمایان گردشگری می گوید در یک صبح آفتابی پلنگ برای بیرون کشیدن لاشه یک گربه ماهی به یک باتلاق پر گل و لای نزدیک شد و در حال وارسی شکارش بود که ناگهان اسب آبی عظیمی که زیر گل و لای استتار شده بود حرکت کرد و حضور خود را اعلام کرد.

Tiger

پلنگ هم که خطر را احساس کرد و ترسید به خاطر یک گربه ماهی خودش آسیب ببیند از خیر میان وعده لذیذش گذشت و از باتلاق خارج شد.

در حالی که تصور می شد داستان تمام شده است مایک و پیتر که پلنگ را 24 ساعته رصد می کردند حوالی غروب متوجه شدند که گویا پنگ مجدد به سمت باتلاق در حال حرکت است. پلنگ وقتی در تاریکی شب به باتلاق نزدیک شد برای چند دقیقه ای اطراف را رصد کرد و وقتی دیداسب آبی در حاشیه باتلاق مشغول خوردن علف هاست به سرعت وارد باتلاق شد و لاشه گربه ماهی را بیرون کشید و با خود از باتلاق خارج کرد.

black-panther-4

1225039_484

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی