|

سِت چند ده میلیونی "بهاره رهنما" که رونماییش کرد؛ خانم بازیگر با کادوش هزار جور ژست گرفت!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که در روز ها و ماه های دست پا دار خود میگذراند بسیار پولدار تر از پیش شده و به همان میزان هم خودنمایی هایش بیشتر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
9

بهاره رهنما که در روزهای آرامشش به سر میبرد کمتر زیر ذره بین کاربران رفته و از حواشی کمتری برخوردار است اما خب از اونجایی که خانم رهنما نمیتونن بدون جنجال به زندگی خود برسند با عکس و استوری هایی از خود این جای خالی را پر می کنند تا مبادا کاربران از این اخبار در امان بمانند!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما را تنها در همین یک سال اخیر هم در نظر بگیریم با تبلیغات بسیار گسترده و زیادش توانست به ثروت خوبی برسد و به قول خودش دست و پا دار شود اما چجوری! اینجوری که خانم بازیگر هر چیزی که فکرش را کنید معرفی میکرد و می کند و از یک جایی به بعد دست به تغییر چهره و استایلش هم زد و حالا او را با ظاهری پلنگ گونه می بینیم.

بهاره رهنما در اینستاگرام که نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده دارد بسیار اکتیو است و فعالیت بسیار زیادی دارد و خب قطعا این تغییرات و زندگ لاکچری رو باید به نمایش بزاره تا همگان به خصوص همکاران در سینما ببینند. وی به تازگی تصویری از گوشی آیفونش که چند ده میلیون قیمت دارد منتشر کرد تا قابش را معرفی کند! قیقا بهاره رهنما قید بازیگری و دوستان هنرمند را زد و با همین تبلیغات به همون آیفون که کوچیکترین دارایی خانم بازیگر است رسید.

اما چرا گفتیم قید دوستان هنرمند؟ چون بهاره رهنما تنها هنرمندی است که هیچ هنرمندی برایش کانت نمی گذارد و در هیچ یک از مراسمات سینمایی اخیر هم شرکت نداشته است!

ac-image-GC1644944828gP

کادو ولنتاین بهاره رهنما که کلی باهاش عکس گرفت!

بهاره رهنما همانطور که گفتیم از هیچ حرکتی برای حاشیه سازی و تو چشم بودن دریغ نمیکند. وی برای روز عشق یا همان ولنتاین نیز ویدیویی از خود منتشر کرد که در حال نشان دادن دسته گلی بزرگ بود و خانم بازیگر هم ژست هایی نه چندان جالب داشت چرا که شاید برخی موارد در کشور های اروپایی عادی باشد که خب برمیگرده به فرهنگ هر جامعه و در فرهنگ ما این گونه حاشیه سازی و قر و قمیش برای یک هنرمند جلوه جذابی ندارد. در ادامه ویدیوی منتشر شده از بهاره هننما را مشاهده می کنید.

تفریح و گردش امیر خسرو با دخترش

بهاره رهنما که انگار روزگارش اوکی شده و سخت مشغول تبلیغ و بلاگری است اما حاجی کجاست و این روزها چه می کند؟ همان طور که در ابتدا گفتیم امیر خسرو این روها سخت مشغول بیزینس است و شعبه افتتاح می کند و محصول تازه رونمایی می کند. از این ها که بگذریم حاجی بعد از بهاره گویا به سراغ دخترش انیس رفته و حالا که انگار بهاره نیست بیشتر وقت و اوقات خالی خود را در کنار او می گذارند.

بهاره رهنما و تلاش برای دیده شدن

البته که این ژست ها اولین باری نبود که از بهاره رهنما دیده میشد و خانم بازیگر از زمانی که با آقا امیرخسرو عباسی ازدواج کرد شروع به چنین ژست هایی که شاید هر سلبریتی در سینما سمت آن نرود.

بهاره رهنما بعد از اینکه از ترکیه برگشت حواشی اش با حاجی کمتر شد و اسم طلاق دوم بر روی او خورد! البته که برای خانم بازیگر ظاهرا اهمیتی نداشت که هیچ، فعالیتش رو بیشتر هم کرد و حالا حتی پوشش هایی نامناسب از وی دیده میشود که در ادامه نمونه هایی از ان را مشاهده می کنید که به تنهایی به سفر کیش رفت بود!

elyas7k_1641397867

b.rahnama_1641498036

b.rahnama_1641964393

اما جالب تر از تصاویر بهاره خانوم، کپشن هایی هستش که مینویسه و بیش از پیش مخاطبین و مردم رو عصبانی میکنه. وی در چند پست اخیر هم رباره وفور مواردی تو زندگی مثل مهربانی، هدیه، روابط، خوشبختی و ...صحبت میکنه و در آخر هم پول رو تنها عامل فراوانی و خوشبختی نمیدونه!

البته که حرف خانم بازیگر کاملا درسته اما شنیدن این موارد از زبان کسی که پولش از پارو بالا میره اونم بدون زحمت خاصی و کسایی که مثل خودش مرفه نیستند رو بی دست و پا میدونه نمکی به زخم مردم که نه تنها از کپشن لذت نمیبرن و استفاده نمیکنن بلکه با الفاظ ناجور کلی هم نظر میدن.

اشعار سَمی بهاره رهنما

و در اخر همونجور که شما هم خوب میدونید بهاره رهنما تو هر چیزی دستی برده و فعالیت داره توش. از بیزینس و برند شخصی و ارایشی و پوست و موارد زیبایی و جراحی و ...شاعر هم هستند و ظاهرا شعر های خانم بازیگر به چاپ هم رسیده و چند کتاب دارند! حالا در ادامه نمونه ای سَمی از اشعار او را خواهید دید!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوشکله

  • زهره ارسالی در

    واقعا بازیگر هستید

  • ناشناس ارسالی در

    خرهمون خره پالونش پالونش عوص شده

  • رز گل ارسالی در

    باش رو بردار بیشتر بت میاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها