|

بهاره رهنما با آرایش کیلویی تو حرم در حال جولان؛ نه به چادرش نه به رُژش!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که این روزها بیشتر شبیه به مارکوپلو شده اینبار ویدیویی از خود در حرم شاهچراغ با دو کیلو ارایش منتشر کرد و سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

بهاره رهنما که این روزها دیگه بازیگر نیست و ظاهرا خبری هم از شوهر جان نیست به مارکوپلو تبدیل شده و مدام در حال گشت و گذار به شهر های مختلفه! خانم بازیگر نه تنها رفتار و روزمرگی اش تغییر کرده بلکه ظاهرش نیز سرتا پا به سبکی دیگر که شبیه به پلنگاست تبدیل شده!!

به گزارش«شایانیوز» بهاره خانوم بعد از اینکه با حاجی ازدواج کرد به کل مسیر زندگی اش تغییر کرد و از بازیگری به بلاگری رسید. بهاره در اینستاگرام به شدت فعال شد و شروع کرد به تبلیغ گذاشتن. بهاره حتی برای تبلیغ کسب و کار ها که عموماً سالن های زیبایی و یا مزون ها هستند به شهرهای مختلف هم سفر می کند.

بهاره رهنما در تازه ترین مورد به شیراز سفر کرد تا برای یک سالن آرایشی و تتو در این شهر تبلیغ کند. خانم بازیگر همچنان در حال تبلیغ موارد مختلف است و به تازگی استوری هایی هم در حرم شاهچراغ گذاشت و با چهره ای پر از آرایش و مژه های اکستنشن چادر به سر بود. 

تیپای گرون و اَجق وجق بهاره رهنما 

بهاره رهنما ظاهرا به کلی رفتار و شخصیت و تیپ و چهره و همه چیز رو زیر و رو کرده و از نو ساخته است. به تازگی مواردی از خانم بازیگر دیده میشود که تعجب که هیچ شاخ کاربران را در می آورد. در ادامه نمونه ای از تیپ بهاره رهنما را مشاهده می کنید که در ذهن خود خوشتیپ شده اما از دید دیگران بدتیپ و ناجور!

b.rahnama_2752580174058044642_30916040

b.rahnama_2752582814254951602_30916040

اما هم در این تصاویر و هم در تصاویری که بهاره رهنما برای حضور در اکران مردمی پوشیده بود، پیجی را تگ کرد که یک مزون داخلی و گرون هستش. این مزون با طراحی های بسیار خاص و جدید فعالیت دارد. خاص بودن لباس ها به قدریست که دقیقا به شخصیت بهاره رهنما میخورد! در ادامه نمونه هایی از این پیج را مشاهده می کنید.

بهاره کجا و حاجی کجا...!

احتمالا شما هم اخبار طلاق بهاره رهنما از حاجی رو شنیدید. این زوج هنوز این موضوع رو تایید نکردند اما مواردی وجود داره که نشون میده بهاره و حاجی دیگه مثل قبل نیستند! بهاره رهنما که این روز ها در شیراز و چابهار و... در حال گشت و گذار است حاجیشون به دیدار دخترش انیس رفته و با او تصاویری هم منتشر کرد و نوشت: خستگی هفتگی رو با دیدار فرزند دردانه و استفاده از هنر رفیق عزیزم در طبیعت از بین بردم 

amir_khosro_abbasi_1643893489_1

amir_khosro_abbasi_1643893489_3

بهاره رهنما و دوستان جدید و دافش

بهاره رهنما دیگر خیلی با بازیگران سینما و تلویزیون دم خور نیست. این موضوع وقتی ثابت شد که بعد از حواشی سفر بهاره خانوم  به ترکیه و افاضاتی که فرمودند هیچ کس از اهالی سینما و تلویزیون از بهاره حمایت نکرد و حتی تعداد زیادی از همکاران سابق خانوم رهنما نمک روی زخمش پاشیدند و از او به تندی انتقاد کردند.

این ها همه نشان می دهد بهاره دیگر خیلی بین اهالی سینما مقبولیت ندارد و این روزها دوستان و اطرافیان خانوم همه بلاگرها و شاخ های اینستاگرامند!

ladyrain.baharehrahnama_1642069979

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیده ارسالی در

    خوب یقین قسمت اینه نه من که چندساله زیارت نرفتم

  • احمد صفاری ارسالی در

    کمبود شخصیت مسله خیلی مهمی هست که با پول و لباسو ماشین و ارایش و عمل جراحی و حجاب بدست نمیاد

  • شهین ارسالی در

    اینکارایعنی چه؟

  • بی نام ارسالی در

    متاسفانه جوونا اینها رو الگو قرار میدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها