|

بهترین ایده‌های طراحی و چیدمان آینه در اتاق خواب/ با آینه فضا را روشن کنید

آینه ها علاوه بر اینکه دکور اتاق خواب هستند، با ایجاد توهم فضا، انعکاس جریان انرژی و افزایش زیبایی اتاق، این قدرت را نیز دارند که محیط را…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک چیزی که روی آن توافق وجود دارد این است که اگر یک مکان در خانه باشد که باید در آن از آینه استفاده شود، آن اتاق خواب است. اما شاید از خود بپرسید که بهترین مکان برای قرار دادن آینه در اتاق خواب کجاست؟ استفاده از آینه در اتاق خواب می‌تواند برای اهداف کاربردی و تزیینی عمل کند و توهم فضا ایجاد کند یعنی محیط را روشن تر و از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتر نشان دهد. اما درست مانند هر چیز دیگری که به دکوراسیون داخلی مربوط می‌شود، در مورد اینکه چه نوع آینه‌ای تهیه کنید و چگونه آنها را قرار دهید که با بقیه دکوراسیون اتاق خواب شما ترکیب شود، می‌تواند کمی سردرگمی ایجاد کند. در این متن، ایده‌هایی در مورد نحوه استفاده موثر از آینه در اتاق خواب صحبت خواهیم کرد.

4

قرار دادن آینه روی میز آرایش

میز آرایش یکی از وسایل مهمی است که باید در اتاق خواب بگذارید و خوشبختانه اکثر آنها با آینه توکار عرضه می‌شوند. اگر آینه شما اینطور نیست، همیشه می توانید یک آینه ایستاده با اندازه کوچک برای قرار دادن در بالای کمد خود یا یک آینه با اندازه بزرگتر که مستقیماً بالای کمد به دیوار آویزان می‌شود، تهیه کنید. برای داشتن یک حس لوکس‌تر، توصیه می‌کنیم یک آینه میز آرایش به سبک هالیوودی تهیه کنید. آینه و کشوها برای استفاده از آرایش و نگهداری جواهرات شما اهداف کاربردی دارند. در حالی که چراغ‌های مصنوعی LED و قاب‌های چوب سفید صیقلی، نور و گرما را برای روشن‌تر کردن فضای شما می‌افزایند.

11

آینه خود را در مجاورت پنجره آویزان کنید

قرار دادن آینه اتاق خوابتان دقیقاً در مقابل پنجره‌هایتان می‌تواند فضای شما را با وارد کردن نور بیشتر روشن‌تر کند، اما باید مراقب آنچه آینه شما منعکس می‌کند نیز باشید. اگر باید آینه خود را رو به پنجره آویزان کنید، مطمئن شوید که نمای زیبای حیاط را منعکس می‌کند و نه چمنزار یا فظایی با ظاهری بد.

1

2

آینه‌ها را در درهای کمد لباس خود نصب کنید

اگر اتاق خواب شما کمد یا کمد دیواری با درهای لولایی دارد، آن را با درهای آینه‌ای جایگزین کنید. این ترفند مخصوصاً برای اتاق خواب‌های کوچک مفید است، زیرا آینه‌های تمام قد روی در، توهم سقف بلندتری را ایجاد می‌کنند، در نتیجه باعث می‌شود اتاق بزرگتر از آنچه هست احساس شود و همچنین می‌توانید از آن به عنوان یک آینه لباس استفاده کنید. 

8

7

 چندین آینه را به عنوان تزئین آویزان کنید

اگر مجموعه‌ای از آینه‌های کوچک یا آینه‌های مستطیلی دارید، می‌توانید یک گالری بر روی دیوار خالی اتاق خواب خود ایجاد کنید تا سبکی به آن ببخشید. آنها را خلاقانه بچینید تا حس منحصر به فردی به اتاق اضافه کنید. 

6

از یک آینه تمام قد برای پر کردن فضاها استفاده کنید 

یک آینه تا کف برای بررسی لباس و ظاهر خود قبل از خروج از اتاق عالی است. اما همچنین می‌تواند برای اشغال فضاهای خالی مانند گوشه تاریک اتاق یا فقط در کنار تخت شما استفاده شود. می‌توانید تصمیم بگیرید که از یک آینه مستقل استفاده کنید یا آن را در مقابل دیوار قرار دهید. همچنین قرار دادن یک آینه قابدار در نزدیکی در می‌تواند توهم فضای اضافی ایجاد کند.

  5

در حالی که آینه ها می توانند زیبایی و عملکرد اتاق خواب را افزایش دهند، حفظ تعادل و عدم افراط در آن ضروری است. وجود آینه‌های زیاد یا آینه‌های شکسته در اتاق خواب شما می گ‌تواند طاقت فرسا باشد و ممکن است باعث به هم ریختگی فضا شود و در نتیجه خواب شما را خراب کند. هم در اتاق خواب‌های کوچک و هم بزرگتر، آینه ها علاوه بر اینکه دکور اتاق خواب هستند، با ایجاد توهم فضا، انعکاس جریان انرژی فضا و افزایش جذابیت زیبایی اتاق، این قدرت را نیز دارند که محیط را تغییر دهند. به یاد داشته باشید، خانه شما، به خصوص اتاق خواب شما، بازتابی از روح شما است و به همین دلیل، یک اتاق خواب منظم و بدون درهم و برهمی نشان دهنده یک ذهن آرام است و یک ذهن آرام از خواب شیرین و آرام لذت می‌برد. در این راستا چیدمان اصولی و صحیح وسایل و قراردادن آن‌ها به ویژه آینه در جای مناسب علاوه بر زیبایی نظم‌افرین نیز هست.

9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی