|

ترفندهای چیدمان با کلاس آینه تو خونه / خوشگل شدن خونه شرط داره باید اینجوری بلد باشی

آینه از دست عناصری محسوب میشه که میتونه زیبایی خاصی به دکوراسیون خونه بده، اما به شرط اینکه بدونید چه مدل آینه رو کجای خونه قرار بدید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب آدما قبل از اینکه چهره خودشون رو ببینند با چهره دیگران مواجه میشدن تا اینکه انسان آبی زلال دید و خود را درون آن کشف نمود. بله این شد که رفته رفته آینه اختراع گشت و حالا آینه عضوی جدای ناپذیر از آدماست که سعی دارن تو در هر فضا ازش استفاده کنند، حالا کم یا زیاد. آینه در دکوراسیون منزل اهمیت بسیار بالایی داره. آینه ها دیگه تنها وظیفه نشون دادن ظاهر ما به خودمون رو ندارن، بلکه یکی از آیتم های تاثیر گذار در زیبا سازی فضا محسوب میشن که میتونن هر جایی که شما اراده کنید رو خوشگلاسیون کنند. البته لازمه اینکه آینه بتونه چنین کاری رو انجام بده این هست که به خودش توجه کنیم. مثلا قاب بندی زیبایی داشته باشه و یا آینه به شکلی خاص برش داده شده باشه.

خیلی از خانوما به هنگام چیدمان منزل شون به این فکر میکنند که از آینه کجاهای خونه میشه استفاده کرد که مناسب باشه، هم به لحاظ ظاهری و هم از نظر کاربردی. به همین دلیل شایانیوز اومد و مطلبی در این رابطه تهیه کرد. مطلبی که به شما میگه میتونید از آینه برای کدوم قسمت های خونه استفاده کنید تا بهترین استفاده رو داشته باشید. پس با ادامه مطلب کا همراه باشید.

چیدمان آینه در خانه

استفاده از آینه روبروی پنجره

آینه میتونه دکوراسیون داخلی هر خونه ای رو از این رو به اون رو کنه. فکر کنید که پنجره ای دارید با ویویی زیبا. نور هر روز صبح به خونه شما میتابه و گاهی هم جلوی پنجره ایستاده و از فضا لذت میبرید. اما آینها به کنار، اگر یک آینه روبروی پنجره قرار بگیره چی؟ بی شک نوردهی چند برابر میشه. در واقع جدا از اینکه آینه تو خونه خیلی خوبه، نصب کردنش درست جلوی پنجره میتونه خونه رو دو برابر نشون بده و از طرفی هم نور رو با شدتی بیشتر به فضا دعوت کنه. به همین دلیل و البته با اضافه کردن روشنایی به منزل خود، در واقع محیط رو با کلاس تر نشون خواهد داد.

چیدمان آینه در خانه

با سبک قاب بندی و مدل خود آینه در دکوراسیون بازی کن

ما فقط یک نوع آینه نداریم و یک سری از آینه ها هستند که پوششی چند لایه دارن و میتونن بازتاب رو چند برابر کنند. برخی از این آینه ها نقره کاری شده هستند و خودشون به تنهایی میتونن حکم یه اثر هنری در دکوراسیون رو داشته باشند. اگر قصد این رو دارید که واسه دیوار خونتون یه تابلو تهیه کنید، در واقع خرید یک آینه با قابی زیبا میتونه خیلی بهتر باشه. مخصوصا اینکه بر روی کنسول قرار بگیره. شما با خرید و قرار دادن یه آینه در محلی درست و مناسب، در واقع دکوراسیون خونتون رو شبیه به یک گالری زیبا دره اید. در این حد جذاب! 

چیدمان آینه در خانه

به دلیل اینکه آینه هم عنصری تزیینی محسوب میشه و هم آیتمی کاربردی، پس باید قاب بندی درستی هم داشته باشه. علاوه بر زیبایی استحکام نیز در قاب بندی آینه ها اهمیت دارن و شما فرض کنید که یه آینه با قاب شیشه ای دارید، بی نهایت زیبا نیست؟ یا مثلا قاب های برنزی، مسی و غیره که باید متناسب با فضای مورد نظر شما انتخاب بشن. مثلا میتونید با استفاده از قاب آینه مسی برای سبک معماری روستیک و قاب آینه برنزی برای سبک معماری کلاسیک، صنعتی، ترانزیشنال و غیره استفاده نمایید و لذتش رو ببرید.

چیدمان آینه در خانه

اصلا میتونید از لوازم آینه کاری شده بیای دکوراسیون منزل تون استفاده کنید؛ زیباست

وقتی از آینه کاری در منزل صحبت می کنیم اولین جایی که ذهنمون میره آینه هایی هستند که به صورت مجزا بر روی دیوار نصب میشن و یا حالت ایستاده دارند. در حالی که شما می تونید با استفاده از لوازمی همچون بوفه، میز، یا حتی لوسترهای آینه‌ کاری شده زیبایی و نور به فضای مورد نظرتون ببخشید. البته که فراموش نکنید در این کار نباید زیاده روی کرد و اگر دلتون میخواد خونه ای با وسایل باکلاس داشته باشید بهتره که از یکسری وسایل برای این کار کمک بگیرید و یهو یه عالمه لوازم آینه دار تو دکور خونه نچینید!

چیدمان آینه در خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی