|

این چه وضعیه اومدم لاک بزنم مالید به لباسم چه کنم؟ ترفندایی که میتونن پاک کننده باشن

اگر شما هم هنگام لاک زدن یهو لاک رو مالیدین به لباس و حالا موندین چه کنین که پاک بشه پس حتما با این مطلب همراه باشید تا از این مشکل خلاص شید

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لاک زدن یه کار خیلی لذتبخش و ناز برای خانوما به شمار میاد. این موضوع در حدیه که خود بنده وقتی دلم میگیره میرم لاک میزنم و اتفاقا خیلیم کیف میده و یه جورایی آب رو آتیشه. اما امان از روزی که حتی یک قطره از این جذابای خوشرنگ بریزه رو لباسمون اونوقته که احتمالا نیمی از خوشحالیه لاک زدنه بپره، چرا که لاک به شدت سخت از روی لباس پاک میشه!

احتمالا برای هر کدوم از ما این اتفاق پیش اومده که یهو دیدیم ای وای لاک مالیده شد به لباسمون و در حالی که هنوز خشک نشده، هم لباسمون رو رنگی کرده و هم لاک ناخنمون خراب شده! اما اگر دچار چنین مشکلی شدین، نگران نباشید چرا که اینجا قراره از شر این مسئله راحت بشید و به راحتی لاک جان رو از لباس خوشگلتون پاک کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اینجوری اول مطمئن شو لباست خراب نمیشه

پیش از استفاده از هرکدوم ترفند ها، ابتدا بهتره که راه حل مورد نظر رو روی گوشه ای از لباستون تست کنید تا به بافت و یا رنگ لباس آسیبی نرسونه. قطعا تست کردن روی گوشه ای ریز بهتره تا اینکه یهو وسط لباس که لاکی شده این کار رو انجام بدید. فراموش هم نکنید که ابتدا پشت لباس رو چک کنید تا اگر لباس شما راهنما و یا دستورالعمل خاصی داشت، حتما ازش خبردار باشید و از اونچه که نوشته استفاده نداشته باشید.

برای پاک کردن لاک از لباستون صبر و حوصله به خرج بدید تا آسیبی به اون طفلی لباستون نرسه.

How-to-properly-remove-varnish-from-clothes-1024x695

قبل از اینکه اصلا وارد مراحل و ترفند های پاک کردن لاک از لباس بشیم، بهتره تا با انواع لاک و اثراتی که میتونه بزاره آشنا بشیم تا ادامه مطلب.

لاک اکریلیک: این نوع لاک معمولا خیلی مقاومت داره و بعد از خشک شدن، به سطح لباس چسبیده و دشواری برای پاک کردن خواهد داشت.

لاک رنگی: اغلب دارای رنگ های قوی و اشباع شده ای هستند که اگر به لباس بچسبن، میتونن لکه ای پابرجا به جای بگذارند.

لاک ژل: این نوع لاک بعد از خشک شدن بافتی ژلی طور داره و قطعا خیلی مقاوم هستش.

لاک آبرنگی: اغلب قابلیت حل شدن تو ور آب دارند و پاک کردن اونها به نسبت بقیه ساده‌ تره.

4ca524d3-26d3-48ec-9e3a-413e77837796

لاک پاک کن دارای استون بزن

یکی از روش های خلاصی از لاک مالیده شده بر روی لباس اینه که از لاک پاک کن‌ هایی که استون در ترکیب خود دارند استفاده کنید چرا که به عنوان ترفندی موثر برای پاک کردن لاک ناخن از روی لباس عمل میکنن و قابل اجرا هستند. این محصولات معمولا لاک رو تسهیل تر حل میکنن و از خراشیده شدن و یا آسیب رسوندن به بافت لباس جلوگیری خواهند کرد.

آب اکسیژنه برای پاک کردن لاک از لباس

شاید تا به حال اسمش رو نشنیده باشید و شاید هم شنیده باشید که آب اکسیژنه میتونه خیلی قدرتمند به سراغ پاک کردن لاک از لباس بره، اما دقت کنید که قبل از استفاده از آن به دقت روی بخشی دیده نشده از لباس امتحان کنید تا مطمئن بشید که به رنگ یا بافت لباس آسیب نخواهد رسوند.

Nail-polish-stain-01

پودر یا مایع لباسشویی به کمک شما میاد

از دیگر روش هایی که میشه پیشنهاد کرد و در دسترس نیز هست، اینه که برای پاک کردن لاک ناخن از روی لباس میتونید از طریق پودر یا مایع لباسشویی نیز اقدام کنید. ابتدا به وسیله یک کارت بانکی منقضی شده و یا چیزی شبیه به کارت لاک رو از لباس بردارید و بعد لباس رو به آرامی با پودر یا مایع لباسشویی تر و تمیز کنید و سپس شستشو دهید.

با داشتن این لوازم و این ترفند میتونید بهترین روش برای پاک کردن لاک مالید شده از روی لباس رو انتخاب کنید و به سادگی لباس‌ های خود را از لکه‌ های ناخواسته ای که ایجاد شده پاک کنید.

IMG_2323-600x750

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها