|

ترفندای خشک کردن لاک ناخن وقتی اصلا وقت نداری و زود باید خشک بشن؛ فوتشون نکن!

خشک کردن لاک ناخن در شرایطی که عجله دارید قطعا دردسره که در این مطلب یاد می گیریم چجوری زود تند سریع به هدفمون برسیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا زیبایی و آراستگی واسه خانوما خیلی مهمه. تا چند سال پیش شاید آیتم لاک ناخن همه گیر نبود، اما حالا می بینیم بانوان علاقه زیادی به این خوشگلای رنگی نشون دادن و حالا یه به صورت لاک بر روی ناخن طبیعی و یا به صورت کاشت انجام میدن. اما اگر از دستت بانوانی هستید که لاک زدن براتون بیشتر کاربرد داره پس حتما با ادامه این مطلب همراه باشید، چرا که قراره یاد بگیریم چطور میشه لاک دستمون هرچه سریع تر خشک بشه. 

خشک کردن سریع ناخن به شما کمک میکنه تا هرچه سریع تر آماده رفتن به مهمانی شوید، پس آشنایی با این روش ها میتونه براتون خیلی کارساز باشه. ناگفته نمونه پیش از لاک زدن حتما ناخنها رو سوهان بکشید تا ناخنی یکدست و زیباتر داشته باشید.

با آب یخ لاک ناخن رو فورا خشک کن

قطعا میشه گفت یکی از بهترین راه حل ها استفاده یخ و آب می باشد. به این شکل که بعد از زدن لاک سه دقیقه صبر کنید تا لاک شما به یک نقطه ثبات برسه و بعد در یک ظرف پر از یخ آب بریزید و ناخن های خود در آب فرو کنید. پنج دقیقه ای صبر کنید و بعد از دیدن قطره های آب بر روی لاک، مطمئن باشید که لاک شما خشک شده است.

tasvirezendegi.ir66

خشک کردن سریع ناخن با برفک فریزر

شاید اصلا این ایده به ذهنتون خطور نکنه اما جالبه که بدونید با استفاده از برفک های فریزر هم میشه فکر کرد. مثلا اینکه بعد از زدن لاک و کمی صبر کردن برای تثبیت لاک، ناخن های خود را بر روی برفک ها بگذارید. دقت داشته باشید لازم نیست کل انگشت رو درون برفک فرو کنید و همین که لاک ها به برفک ها بخورند کافیه. 

سرمای زیاد لاک شما رو به سرعت خشک خواهخد کرد.

wWw_LiteMode_iR_13- Copy - Copy (2) - Copy_300330

چند لایه نازک لاک بزن، نه یه لایه ضخیم

و یا مثلا اینکه بسیاری از بانوان هستند که برای لاک زدن از لایه ای ضخیم استفاده دارند، در حالی که بهتره شما روند لاک زدن رو به سه بخش تقسیم کنید، اینجوری جوابدهی بهتری میتونه براتون داشته باشه. ابتدا لایه ای نازک و کمرنگ بزنید و بعد دو سه دقیقه لایه دوم رو بزنید و بعد هم لایه سوم. 

لاک رو با برس برداشته و لایه ای نازک بر روی ناخن خود ایجاد کنید. با این روند لاک شما هم یکدست خواهد شد و هم راحت تر و تمیز تر خشک میشه.

002

اسپری خوشبو کننده خشک کننده سریع لاک

یکی از جالب ترین راه حل ها میتونه اسپری هی خشبو کننده باهش. البته نه اسپری که داخلش هنوز هم مایه خوشبو کننده هست! بلکه از باد خنک داخل اسپری استفاده کنید و با فاصله به ناخن های خود بزنید. دقت داشته باشید که اگر اسپری رو نزدیک ناخن بیارید، باد پر فشارش باعث میشه تا لاک شما از حالت اصلیش خارج بشه و زحماتتون به هدر بره.

1-1-min-3

اسپری مخصوص خشک کننده لاک که خیلیم مفیده

البته که اسپری های مخصوص خشک کردن لاک ناخن هم هست که با استفاده از اونها شما میتونید خیلی سریع و راحت لاک ناخنتون رو خشک کنید. البته که از دیگر مزیت های این اسپری ها براق و درخشان کردن لاک ناخن و بهبود تغذیه بافت ناخن و پوست اطرافش هستش که دیگر راهکار ها این خوبیارو نداشتن. 

اسپری یا خشک کننده لاک رو راحت کمیتونید از فروشگاه ها خریداری کنید و ناگفته نمونه که استفاده از اسپری مو نیز به خشک کردن سریع لاک کمک خواهد کرد.

drying-nail-polish-04

روغن آفتابگردون ایده ای ناب برای خشک کردن لاک ناخن

شاید براتون عجیب به نظر بیاد اما استفاده از روغن آفتابگردان هم میتونه برای خشک کردن لاک ناخن خیلی کارساز باشه. البته نه اینکه روغن رو بمالید به ناخن، بلکه روغن رو بر روی لاک ناخنتون یپاشید یا اسپری کنید.

برای خشک کردن سریع لاک میتونید از دیگر روغن های آشپزی هم استفاده دشته باشید اما فراموش نکنید که بعد از خشک شدن دستان خود را با آب و مایع بشویید تا روغن پاک بشه.

اصول-مراقبت-از-ناخن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها