|

حرکت عجیب و دیده نشده از لیندا کیانی جلوی سه میلیون فالوور؛ چهره شرقی خواهر خارج نشین!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی این روزها در اینستاگرام کمتر فعالیت داره اما خب اونچه یهو میاد میذاره ممکنه سوژه بشه و اینبار نیز با ژست خانم بازیگر اینچنین شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی از بازیگرای مشهور و باحال ایرانیه که یه جورایی چهره ساده اش نمایانگر روحیه و شخصیتی ساده هستش اما خب باید بگیم لیندا کیانی اصلا چنین وجودیتی ندارن و اتفاقا مِن جمله هنرمندان پر حاشیه ای هستند که البته به مانند خانوم مثلا بهاره رهنما حاشیه سازی ندارن که بخواد اونچه که به عنوان اعتبار برای خود ساخته بره زیر سوال. لیندا کیانی سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضور داره و با توجه به اینکه یه دختر تلاشگر در عرصه شگفت انگیزش بوده، پله پله رسیده به حال حاضرش نه به مانند بسیاری از چهره هایی که یهو پریدن اون بالا، حالا یا با رفقا و خونواده ای که به عنوان پارتی داشتن و یا با ارتباطات عجیب با اهالی سینما!

آخه میدونید که مثلا ساعد سهیلی هیچ تلاشی برای به دست آوردن نقش نداشت و در حالی که به یه سنی رسید، بابا جانِ کارگردانش گذاشتتش تو یه نقش خوب و بعد هم پشت بند هم تو کارای پدر شرکت داشت. از طرفی هم سحر قریشی رو در این راه داریم که با ترفند های مختلف خیلی از پبشنهادات نقشی رو از آن خود کرد!

اما برگردیم سراغ لیندا کیانی که این روزا مشغول لایف استایل خودشه و گهگاهی هم پست و استوری هایی منتشر میکنه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید یکی از عجیب ترین تصاویری که وی به اشتراک گذاشت!

lindakiani4_366146359_836006918248078_7484751848199089170_n

غرور باور نکردنی لیندا کیانی واسه چهره ای که داره!

البته که این تصویر محتوایی نداشت و بیشتر جنبه جلب نظرات بود که با کپشن دل بخواهش کامل شد. لیندا کیانی از یه جایی به بعد که دیگه از تلویزیون دور شد و به سینما و شبکه خانگی پیوست، به نوعی دیگر رفتار داره. خانوم خانوما در حالی که خیلی مغرور شده همونطور مغرورانه هم در این فضای نامرئی فعالیت داره که اصولا با نظرت خوبی هم همراه میشه مگه اینکه پای چهرش بیاد وسط!

آخه میدونید که  خانومای بازیگر همشون احساس ملکه بودن دارند مگه اینکه خلافش ثابت شه! این روزها می بینیم که بانوان بسیاری هستند که تو رقابت کی از همه مدل تره شرکت دارند و هر بازیگر خانومی که از راه رسیده مدل شده که برخی از اونها متاسفانه نه چهره دارن و نه فیزیک، اما به دلیل شهرتی که دارند توسط مزون ها و سالن های آرایشی به عنوان مدل انتخاب میشن!

maryamrahnama___261439415_906855713524204_3921259405316221146_n

لیندا کیانی اینچنین به جمع مدلینگ ها پیوست! آیتمای مدل بودنو تیک زده؟

بهتره بگیم خیلی از کاربران بر این نظرند که لیندا کیانی فوق العاده زیباست و برخی از اونها هم میگن لیندا بانو اونقدر ها که میگن و غرور داره، زیبا نیست!!

خب مجازیه و هزار نظر دیگه! قرار نیست که چون خانوم بازیگر ایکس یا ایگرگ چون شهرت دارن پس هیچ انتقادی بهشون وارد نباشه! لیندا کیانی بارها و بارها برای هر دو آیتم انتخاب شده و با تصاویر مدلینگش مورد توجه قرار گرفته که در ادامه مشاهده می کنید تعدادی از اونهارو. 

Untitled

تغییر ظاهر لیندا کیانی بعد از اینکه رفت سینما و شبکه خانگی!

معمولا تغییرات بازیگرایی که تو پیجشون فعال هستند و تصاویر بسیاری از خودشون به اشتراک میذارن رو میشه فهمید، البته به مرور! لیندا بانو نیز اینچنین است و از اونجایی که پیجی فعال داره و اهل ژستای عجیب غریبم نیست خب اونچه که واقعا هست رو نمایان میکنه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از این بازیگر دهه پنجاهیمون در حالی که با رفیق جانش هنوز به باغ نرسیدن سریع عکس یادگاریشون رو گرفتن و اینجا بود که اون دسته از کاربران همیشه در صحنه گفتن لیندا کیانی چه افزایش وزنی پیدا کرده!

Untitled

خواهر خارج نشین لیندا کیانی با چهره ای شرقی!

لیندا کیانی یه دختر دهه پنجاهیه که البته آخر این دهه متولد شده و همونطور که البته خیلی نمیاد که چنین سن و سالی داشته باشه. لیندا بانو که هنوز ازدواج نکرده در حال حاضر تنها به موفقیت و پیشرفت هرچه بیشترش فکر میکنه. لیندا کیانی در اینستاگرام اصولا سعی بر این داره تا فقط خودش رو نشون نده و اهل انتشار تصاویر مختلف از خونواده و دوستاشم هست.

مثلا در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو در کنار خواهر خارج نشینش که به گفته کاربران شباهتی جالب هم به هم دارند.

Linda-Kiani62-vaghtesobh

نظر غیر منتظره لیندا کیانی در مورد خوشگلیه گلزار و رادان!

اما محمد رضا گلزار رو میدونیم که خیلیا طرفدارشن و شیفته ظاهر و باطنش می باشند. اما انگاری این طرفدارای شیش دونگ تنها در میون بانوان شهروند و اینستاگرامی نیست، بلکه هنرمندانی همچون لیندا کیانی هم هستند که چشم به این هنرپیشه سوپراستارمون دارند! لیندا کیانی خیلی بازیگر پرمصاحبه ای نیست اما همون معدود گفتگوهایی که خانوم بازیگر انجام داده هم کاملاً جذاب و پر سروصدا شد. مثلا در یک گفتگو از لیندا خانوم درباره انتخاب بین گلزار و رادان سوال شد که پاسخ خانوم بازیگر تا مدت ها جزو کلیپ های پربازدید اینستاگرام بود. لیندا کیانی در این مصاحبه می گوید محمد رضا گلزار را به بهرام رادان ترجیح می دهد چون خیلی خوشگل است!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی