|

بررسی استایل لیندا کیانی

اشتباه نکنید لیندا کیانی الگانت پوش است نه کلاسیک؛ لوکس پوشی به سبک ژیلای سریال مانکن

استایل لیندا کیانی

لیندا کیانی یکی از بازیگران جوان سینمای ایران است که اشتباها به کلاسیک پوشی معروف است، در حالی که استایل او بیشتر به سبک الگانت نزدیک است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی، بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما، متولد 23 شهریور 1359 در آبادان است. او فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید می باشد و فعالیت هنری ‌خود را در سال 1386 با بازی در مجموعه‌ تلویزیونی ساعت شنی آغاز کرد و توجه مخاطبان، منتقدان و فیلم‌‌ سازان را به خود جلب کرد. لیندا کیانی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون آقای هفت رنگ، ناسپاس، گاو زخمی، ماجرای نیمروز، انزوا، اکسیدان، خجالت نکش، چشم و گوش بسته، زعفرانیه 14 تیر، پالتو شتری و دیدن این فیلم جرم است و بازیوو را در کارنامه هنری خود دارد. البته بیشتر می توان گفت همه او را با بازی در سریال مانکن در نمایش خانگی به یاد دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او علاقه بسیاری به ورزش دارد؛ مخصوصا فوتبال یکی از ورزش های مورد علاق این بازیگر جوان است تا حدی که او برای تماشای مسابقات و حمایت از تیم ملی در جام جهانی 2014 به برزیل و در جام جهانی 2018 به روسیه سفر کرده است. یکی از ویژگی های مهم و جذاب در مورد لیندا کیانی این است که بیشتر افراد او را کلاسیک پوش می دانند، در حالی که او تا حد بسیار زیادی استایلش به سبک الگانت نزدیک می باشد.

البته شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی تا حد بسیار زیادی می توان او را دسته افرادی که از استایل های اسمارت کژوال استفاده می کنند هم قرار دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های لیندا کیانی آشنا شوید.

استایل لیندا کیانی

استایل لیندا کیانی

لیندا کیانی با کت سفید و ونس چرمی در اکران فیلم بازیوو

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم لیندا کیانی یکی از بازیگران جوان سینمای ایران است که تا حد بسیار زیادی الگانت می پوشد ولی این به این معنا نیست که اصلا از سبک های دیگری مانند اسمارت کژوال یا کلاسیک استفاده نمی کند. او برای شرکت در اکران فیلم بازیوو یک استایل نیمه درسمی و اسمارت کژوال را انتخاب نمود بود و برای تکمیل استایل خود از یک اورال کرپ به همراه یک مانتو کتی کلاسیک استفاده نموده بود. البته آیتمی که باعث می شد استایل الگانت و یا کلاسیک او به یک استایل اسمارت کژوال نزدیک شود را می توان ونس های چرمش دانست. در حالت الگانت این استایل یک کفش پاشنه بلند ترند زارا می طلبید تا لوکس تر و جذاب تر از حالت فعلی دیده شود.

استایل لیندا کیانی

استایل لیندا کیانی

استایل الگانت و جذاب لیندا کیانی در جشنواره فیلم فجر

لیندا کیانی یکی از بازیگران لوکس پوش و جذاب سینما است که تا حد بسیار زیادی می توان استایل الگانت را از او الگوبرداری کرد. او برای داشتن استایلی جذاب و لوکس از استایل هایی مانند استایل الگانت و هر آیتمی که در این سبک قرار دارد استفاده می کند. برای مثال استایل سبز و سرمه ای لیندا کیانی در می توان به خاطر استفاده از سبز تیره که نوعی سبز اشرافی است تا حدی الگانت دانست، البته سبک انتخاب آیتم ها و استفاده از کیف و کفش و اکسسوری های لوکس هم می توان گفت بر روی شکل گیری این استایل تاثیر داشته اند. استایل الگانت، استایل زیبا و پیچیده‌ است که دارای سیلوئت‌ های براق، ظرافت ناچیز و قطعات باکیفیت و خوش‌ دوخت است.

استایل لیندا کیانی

استایل لیندا کیانی

لیندا کیانی با استایل کلاسیک اما جسورانه در کن

فراموش نکنید که کلاسیک نمونه‌ ای ممتاز در هر سبک خاص است، نمونه‌ ای ارزنده و ماندگار که تاریخ انقضا ندارد. ماهیت سبک کلاسیک، ایجاد تعادل بین مردانگی و زنانگی است و سبکی میانه‌ رو در بین دو استایل رسمی و سنتی محسوب می‌ شود. شخص علاقمند به سبک کلاسیک، در کل به دنبال استایلی ظریف در عین حال رسمی است. در واقع سبک کلاسیک المان‌ های تمایز جنسیت کمتری نسبت به سبک‌ های دیگر دارد و به نوعی خنثی محسوب می‌ شود. دقیقا مانند استایل لیندا کیانی در جشنواره کن، او برای شرکت در این مراسم یک کت و شلوار رسمی انتخاب نموده بود و با انتخاب یک شومیز و شال قرمز او را تبدیل به یک استایل کلاسیک زنانه و شیک نموده بود.

استایل لیندا کیانی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل لیندا کیانی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • میلاد ارسالی در

    فوق العاده زیبا و جذاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی