|

تولد خیلی خوشگلاسیون شده ای که لیندا کیانی واسه مورد علاقش گرفت؛ قدرت آرایشو نگاه!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی خیلی وقته که تو اینستاگرام کم کار شده بود تا اینکه جشن تولد جو.ن جونیش شد و با انشتار ویدیویی از تولد صفحش رو به روزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی یکی از غلیظ ترین هنرمندان  در عین حال یکی از کم رنگ ترین هنرمندان در این چند وقت اخیر می باشد. خب یکسری از چهره ها مداما در حرف و حدیث های مختلف حضور داشت و دیده میشدن، اما باید گفت لیندا کیانی از اون دست کمرنگ شده بوده و هست. لیندا بانو با بازی در سریال های مختلف بود که دیده شد و اولین بار هم که خانوم خانوما به طور حرفه ای و علنی دیده شد، در سریال "روز حسرت" بود که همراه با پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا و روناک یونسی و .... ایفای نقش کرد. لیندا کیانی بعد تر هم در سریال های تلویزیونی فعالیت داشت و اونقدری پیش رفت که یهو اوج گرفت و پرید سینما. از اینجا به بعد بود که دیگه لیندا خانوم رو در جعبه جادو ندیدیم و هرآنچه که از این چهره به تصویر کشیده میشد سریال های نمایش خانگی و پرده نقره ای بود.

لیندا+کیانی

لیندا کیانی تو اینستاگرام فعالیت نداره مگر در این موارد خاص! تولدوووو

لیندا کیانی این روزها در اینستاگرام چندان اکتیوووو نیست. چرا که خانوم بازیگر تا همین سال گذشته پشت بند هم، راه و بی راه عکس های مختلف از خود به اشتراک میذاشت. این تصاویر هم از فعالیت های مدلینگ خانوم بازیگر بود و هم عکس هایی که مربوط به تفریح و خوشگذرانی های طبیعتی بودند!

لیندا بانو از اونجایی هم که به شدت همه چیز رو نچرال دوست داشت و داره، خب بدون هیچ ابایی و بدون فیلتر و رنگ و لعاب خاصی منتشر میکرد که خب با روند تونست به نزدیک 3 میلیون دنبال کننده بررسه. لیندا کیانی اما این روزها سوت و کور به سر میبره. البته که خانوم خانوما زندگی و عشق و حال خودش رو داره و فراموش نکرده که باید زندگی کرد، اما خب اونچه که مشخصه اینه که چندان به اشتراک نمیذاره. 

وی اغلب مواردی هم که استوری میکنه مربوط به موضوعات مختلف هستند که اینبار نوبت به انتشار ویدیویی از کیک تولد جون جونیش بود!

لیندا کیانی مثل مه لقا جابری مدل شد! شاید هم مثل آدریانا لیما

اما ابتدای متن به این موضوع اشاره کردیم که لیندا کیانی در صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد. خب میدونید که برای چنین فعالیتی باید چهره داشته باشید، ادامه داشته باشید و یا حداقل اگر هم چاق هستید یک چاقه خوش اندام باشید که در راستای مدلینگ میشه ازش استفاده کرد. لیندا کیانی با وجود اینکه چهره ای نچرال داره و به مانند بسیاری از افراد دستی به صورتش نبرده، اما با این حال به نظر میرسه چهره ای آرایش خور و زیب داره. شاید شما یک باربی شده باشید و کلی فیسو کوبیده و بسازید، اما در نهایت اون نتیجه دلخواه رو چهرتون نتونه بده و در همین حال ممکنه هم شما به مانند لیندا کیانی و یا الهام حمیدی چندان با فیستون ور نرفته باشین ولی خب خیلیم مدلی مناسب و جذاب باشید و بتونید نگاه آدمارو به خودتون جذب کنید. مثلا در ادامه ببینیم یه نمونه جذاب از این بایگر دهه پنجاهی رو.

Untitled

لیندا کیانی در حین آرایش پروتز شد! خانوم دهه پنجاهی هستناااا

شما هم شوکه شدید؟ بله درست شنیدین لیندا کیانتی از بازیگران دهه پنجاه محسوب میشه. وقتی آدم فکرشو میکنه که الان تو صده 1400 هستیم و یک چهره متعلق به صده قبله و دهه پنجاه، خب هم ممکنه سن و سال زیادی بیاد به ذهن و در پاسخ به این جمله باید بگیم لیندا کیانی در حال حاضر 43 سال سن داره و خب اونقدر ها هم نیست و در میانسالی به سر میبره. میدونید که از سن 35 تا 60 میانسال محسوب میشه و با توجه به اینکه لیندا کیانی تا به این اندازه فعال و خوش چهرست، شادی واژه میانسال براش سخت باشه! بالاتر تصویر با آرایش غلیظ لیندا بانو رو دیدم و حالا بهتره گریزی هم به تصویر بدون آرایش خانوم بازیگر بزنیم که نشون میده قدرت آرایش که میگن اینه چرا که لیندا کیانی تو میکاپش پروتز لب هم انجام داده!!!

2082152821-parsnaz-com

لیندا کیانی در مت گالا کلاس خصوصی برداشت؟

لیندا کیانی در استایل و انتخاب لباس هم از یک جایی به بعد سعی کرد تا به دنیای هنر و متفاونت بودن سلام کنه! البته که میدونید کلا متفاوت پوشی از رسوم بازیگران خانوم در سینما هستش و حالا هم به حدی رسیده که شخص حتی اگه ابتدای کارشم هست و یا به عنوان سیاهی لشکر حضور داشته، اما خودش رو دیگه سوای مردم میدونه و با تریپای متفاوت که گاهی هم اصلا جالب نیستند دیده میشه!

این خلق و خوی خاص بازیه تو همه جای دنیا هست و خانوم و یا آقای هنرمند علاقمندن تا نشون بدن من دیگه یه فرد معمولی نیستیم و آرتیست شدم اما خب بهتره که کمی تا قسمتی به فرهنگ و ترند های اون جامعه دقت داشته تا حداقل نامتعارف و یا بدتیپ خطاب نشن!! برخی از مراسمات هستند به مانند مت گالا که در موزه هنر متروپولیتن نیویورک برگزار میشن و اصلا فضایی برای نشون دادن استایل های متفاوت و عجیب هستند؛ اما مثلا برای یک اکران فیلم در ایران قطعا چنین ریسک هایی قابل هضم برای خیلی ها نیست چرا که جااااش نیست!!

240181_451

Linda-Kiyani-Fajr-95-CoolAks-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Alirezajani ارسالی در

    خوب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی