|

تبلیغ گرون "لیندا کیانی" واسه رفیقش که خودشم شد مدلش؛ خواهر خارج نشینش چه کپشه!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی این روزا تو بازیگری کمرنگ شده اما می بینیم که خانوم بازیگر در عوض برای مدلینگ و تبلیغات فعالیت بسیاری داره و میدرخشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی رو مِن جمله هنرمدانی دونست که این روزا کم کار شده ولیییی، به شدت مشهوره و البته محبوب. آخه میدونید که برخی از بازیگران هیتند اصلا حتی اگه باشن و بازیگری هم کنند باز اونقدر ها جلب توجه ندارن و دیده نمیشن! اما برخی هم هستند به مانند خانوم لیندا کیانی که حتی اگه کمی تا قسمتی به استراحت بپردازن و محو افق شن، باز هم تنها کافیه تصویری ازشون در بیاد تا دوباره بکوبن صدر جدول دیده شده ها! لیندا کیانی خیلی ساله که تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره! البته که این لقب جذاب رو خودش رو هنرش داده و به نظرش بازیگری حرفه ای شگفت انگیزه!

لیندا کیانی در اینستاگرام بسیار فعاله و این اکتیو بودنه به قدریه که تا به این لحظه 1623 پست منتشر شده داره با نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده! تازه استوری ها به کنار! لیندا بانو از دست چهره های هستش که کارش رو با بازی در تلویزیون شروع کرد و ابتدا در سریال "روز حسرت" که یک کار ماه رمضانی بود دیده شد. لیندا کیانی از همون ابتدا هم راستش رو بخواید توجهات بسیاری رو تونست به خودش جلب کنه و این موضوع با بازی در سریال پایتخت و معشوقه ارسطو شدن بیشتر هم شد. اما حالا می بینیم که خانوم بازیگر اصلا و ابدا خودشون رو در سطح تلویزیون نمی بینین و مداما در حال بازی در سینما و یا نمایش خانگی هستند که این نشان از غرور و یا شاید هم خودبزرگ بینی لیندا خانوم هستش که اینچنین بعد از بالا رفتن سطح جایگاهش دیگه سیس عقاب میاد!

lindakiani4_294495794_114848291186407_2737155402221952191_n

شغل دوم بازیگران زن سرشناس! برخی شیک و ترتمیز، برخی اجق وجق

اما جالب که این روزا بانوان بازیگرمون به دو دسته تقسیم شدن. قطعا بازیگری نمیتونه شغلی یکسره باشه و بگیر نگیر داره، به همین علت بیشتر هنرمندان شغل دومی برای خود دارند که بسته به شخصیت و روحیه و البته اموالی که دارند، داره. مثلا خیلیا رو می بینیم به مانند خانوم ساره بیات یا مریم سلطانی و نفیسه روشن و. ... زدن تو کار افتتاح سالن زیبایی و خلاصه اینکه این روش رو راستایی برای درآمد شاخدارشون قرار دادن.

از طرفی هم خیلیا هستند به مانند خانوم نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما و الهام حمیدی و لیندا کیانی که زدن تو کار مدلینگ بازی و در این عرصه فعالیت دارند اما هر کدوم با توجه به سبک روحیه ای که دارند! 

مثلا می بینیم که خانوم بهاره رهنما چندان زیبا و شیک این عمل رو انجام نمیدن اما در عوض لیندا کیانی خیلی تر و تمیز شده مدل و هم برای میکاپ و هم برای لباس و برند ها فعالیت داره.

719538_947

لیندا+کیانی+(1)

لیندا کیانی و تبلیغای گرونش!

اما این تنها مدلینگ نیست که برای خانوم بازیگر دهه پنجاهیمون نون و آب میشه! بلکه لیندا کیانی از طریق قبول تبلیغات نیز حساب بابکیش تقویت میشه. اما نه هر تبلیغ بی سر و پایی!

مثلا در ادامه می بینید استوری تازه خانوم بازیگر رو در حالی که صفحه ای رو معرفی نمود که خیلی از کاربرا تصوی خانوم مدلش رو هم شبیه به لیندا کیانی دیدن و مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

لیندا کیانی نچرال موند که شبیه به خواهر خارج نشینش بمونه!

لیندا کیانی یه دختر دهه پنجاهیه که البته آخر این دهه متولد شده و بهش خیلی نمیاد که چنین سن و سالی داشته باشه. لیندا بانو که هنوز ازدواج نکرده در حال حاض تنها به موفقیت و پیشرفت هرچه بیشترش فکر میکنه. لیندا کیانی در اینستاگرام اصولا سعی بر این داره تا فقط خودش رو نشون نده و اهل انتشار تصاویر مختلف از خونواده و دوستاشم هست. مثلا در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو در کنار خواهر خارج نشینش که به گفته کاربران شباهتی جالب هم به هم دارند.

Linda-Kiani62-vaghtesobh

اعتماد به نفس لیندا کیانی به خاطر چهره واقعیش! خانوم بازیگر رو بدون روتوش ببینید

بسیاری از بازیگران این روزا با انواع و اقسام میکاپ ها یا فیلترای رنگ و وارنگ درگیر هستن و هیچ کدومشون هم معلوم نیس که کدوم خود واقعیشون هستن. اما در این میون برخی از بازیگران بی واهمه از به نمایش گذاشتن ظاهر واقعی خودشون به راحتی عکس هایی رو منتشر میکنن که ظاهر ساده و البته کمی آزاردهنده دارن. مثلا لیندا کیانی که مدتیه گویا داره هنر مهر سازی رو دنبال میکنه، عکس هایی رو توی پیجش گذاشت که با دیدنشون خیلیا باورشون رو درباره پوست لطیف و موهای ابریشم مانند سلبریتیا از دست دادن. لیندا خانوم توی این عکس ها به قدری ساده و بی آلایش بود که رسما انگاری داره یه بازیگر خاص هالیوودی میشه که از دست دادن محبوبیتش به هر طریقی واسش خطری نیس!

البته که شاید لیندا بانو در این تصویر روتوش شده و هزار میکاپ و بلوند نباشه اما حداقل چیزی به اسم اعتماد به نفس داره که بسیاری از بانوان از جمله خانوم نیوشا ضیغمی ندارن!

i

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عباس ارسالی در

    چاره نداره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی