|

وقتی کنسرت گردی لینداکیانی تو این ایام لج فالوورا رو درآوورد؛ کت و شلوار اونوره آبیشو

linda- kiani shayanews

لیندا کیانی از اون دسته بازیگرایی که یا نمیاد یا وقتی میاد حرف و حدیث برای خودش درست میکنه مثل همین اواخر با انتشار یه کلیپ عجیب و غریب.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرا هستن که همه ی عناصر بازیگر بودن رو یکجا دارن که باید بهشون تبریک گفت مثلا یکی از این افراد لیندا خانوم کیانی هست که انگار برای بازیگری آفریده شده چرا که خدا اصلا گل خانوم رو حسابی زیبا طرح داد و خوب انتخاب کرده چون این بانو نه از زیبایی چیزی کم داره، نه استعداد تو بازی و علاوه بر این ها صدای خوب و دلنشینی هم داره که برای یه بازیگر حتی این موضوع هم بسیار مهم هست چرا که بیننده ها قراره ساعاتی رو با صدا و تصویر اون بگذرونن، اما برسیم به دیده شدن لیندا کیانی بین مردم که از سریال روز حسرت شروع شد؛ اگر یادتون باشه این بانو تو این فیلم نقش خانومی رو بازی میکرد که دچار قطع نخاع شده و همسرش در حال خیانت کردن بهش هست و با وجود این که لیندا خانوم تو این فیلم تمام دیالوگ هاش رو روی تخت ادا میکرد و اکت خاصی نداشت ولی همه رو متحیر بازی و زیبایی خودش کرد تا جایی که وقتی نقشش تو فیلم تموم شده بود خیلی ها ناراحت بودن که نمیتونستن این بانو رو باز هم تو این سریال ببینن!

بعد از این سریال هم ایشون تو سریال های دیگه ای تو تلویزیون ایفای نقش کردن که اگر دقت کنید تو اکثرشون خانوم خانوما یه خواستگار پر و پا قرص داره و چه خواستگاری سمج تر از ارسطوخان توی پایتخت که دل در گرو عشق کاراکتر لیندا تو این سریال داده بود و گیر سه پیچ که ایشون رو میخواد و مسلما نیازی نیست بگیم که در نهایت چی شد چون مسلما میدمنید که این خواستگاری پایان خوشی نداشت. اما حالا برسیم به فعالیت های این بانو تو فضای مجازی که بیشتر راجبش براتون میگیم.

لیندا64

لیندا نمیاد وقتی میاد بد موقع میاد

خیلی از بازیگرا هستن که صفحه ی مجازی دارن و فالوورهای زیاد حالا یه سری ها در این بین خیلی فعال هستن مثل بهاره رهنما و بهنوش بختیاری که احتمالا دلیل فعالیت های این دوستان و امثالشون رو بدونید که به خاطره کسب درآمد هست و نبود پیشنهاده کاری و خب چه راهی بهتر و آسونتر از اینستاگرام برای پول درآووردن خصوصا برای افراد سلبریتی و بازیگرها چرا که این افراد فالوورهای خودشون رو دارن و نیازی هم ندارن که اولش دنگ و فنگ داشته باشن تو این فضا برای دیده شدن به خاطره همین میزنن تو کار تبلیغات و بعدش هم که پیامک های واریز و خوشحالیه بعدش. حتی شاهرخ استخری احتمالا انقدری که از تبلیغات و بلاگری به همراه خانوم و بچه ها پول درآوورده از بازیگری درنیاوورده.

اما برسیم به لیندا خانوم داستان که باید بگیم از اون دسته از بازیگرهایی هست که تو فضای مجازی و اینستاگرام فعالیت اندکی داره و خیلی کم کاره و بعضی وقتا میاد و میره و یه جورایی میشه گفت که خانوم شیک کار میکنه ولی به تازگی یه حرکتی زده که خیلی ها رو ناراحت و عصبی کرده و یه جورایی از لیندا کیانی ساکت خیلی بعید بود این حرکت، حالا چیکار کرده؟ خب میدونید که این روزا در حال سپری کردنه ایام محرم هستیم و خیلی ها با عقاید مختلف در این ایام سوگوار هستن حالا در این بین لیندا خانوم که خیلی کم فعالیت هستن یه کلیپ از یه تیکه از کنسرت علیرضا قربانی منتشر کرده که با توجه به بودن در این ایام به نظر فالوورها اصلا کار زیبا و پسندیده ای نبوده.

وقتی یه زمان لیندا کیانی هم بله!

صحبت از یه سری از بازیگرایی شد که تبلیغ انجام میدن و پول درمیارن که خب این موضوع تو سراسر دنیا مطرح هست که خیلی از برند ها برای دیده شدن محصولاتشون از مدل های سلبریتی استفاده میکنن و سعی میکنن که با اون ها دیده بشن که در بیشتر مواقع هم این حرکت تاثیر بسزا و چشمگیری تو دیده شدن برند موردنظر داره و بهتر از استفاده کردن از مدل های متفرقه هست حالا در این بین هم بگیم که لیندا خانم هم قبلا در زمینه های مختلف مدل شده و تبلیغات کرده مثل مدل میکاپ شدن و مدل لباس و پوشاک که خب میشه گفت تا حدودی هم موفق بودن بانو در این زمینه.

لیندا کیانی66464

وقتی لیندا خانوم تو عجیب بودن سبقت میگیره

دیدین یه سری از بازیگرا هستن که از دیگر بازیگرها تو یه سری چیزها سبقت میگیرن و میزنن جلو و یه جورایی میشه گفت رو دست خیلی ها بلند میشن مثلا بهاره رهنما تو ازدواج کردن رو دست خیلی از بازیگرای زن که هنوز یه بارم ازدواج نکردن دراومده و یا حتی این بانو تو تیپ های جلف و سبک هم رو دست خیلی ها دراومده و میشه حتی تو این زمینه بهش اسکار داد و تبریک گفت چون خانوم خانوم استعداد خاصی تو جلف و عجیب پوشی داره و یه پا استاد هست برای خودش.

اما یه موقع فکر نکنید که لیندا بانو هم عقب مونده خیر چون ایشون هم اخیرا یه عکس از کیک تولدش منتشرکرده که عجیب بودن کیک تولد توجه خیلی ها ور جلب کرده به همین خاطر میشه گفت که بانو از کسی عقب نمونده که هیچ داره سعی میکنه که خودش رو به خیلی های دیگه برسونه.

لیندا+کیانی+ (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی