|

نیوشا ضیغمی سیاه پوش شد؛ کرونا چه جان ها که نمی گیرد! +عکس

newsha zeighami shayanews

مادر آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی بر اثر ابتلا به کرونا و نبود واکسن درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

نیوشا ضیغمی هنرمندی مطرح و توانمند است که سعی بر این دارد تا هیچ گاه وارد حواشی نشود و زندگی آرام داشته باشد. نیوشا ضیغمی فعالیت زیادی در صفحه اینستاگرامش ندارد اما بیش از 3.5 میلیون کاربر او را دنبال می کنند.

به گزارش «شایانیوز» در این روز های سخت کرونایی و با تزریق کُند واکسن کرونا تعدادی از هنرمندان خوب کشورمان را از دست داده ایم اما در این میان خیلی از هنرمندان نیز عزادار خانواده خود شدند. نیوشا ضیغمی هم به تازگی سیاه پوش مادر همسرش آرش پولادخان نیز شده است.

نیوشا ضیغمی و همسرش

آشنایی نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان

نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان از زوج های بی حاشیه دنیای هنر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواج آنها به سال 89 و بازی نیوشا ضیغمی در فیلم پرتقال خونی بازمیگردد. آن ها در حال حاظر دختری به نام لنا نیز دارند.

همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی همسرش را یک هنرمند اصیل میداند و معتقد است که مانند اغلب اصفهانی ها هنر در خون او است و ارتباط با هنرهای اصیل و سنتی در تجارت نقره از او هنرمندی با اصالت ساخته است.

تجارت همسر نیوشا ضیغمی از کارهای پردرآمد دنیا است و علاوه بر این آرش پولادخان در زمینه سرمایه گذاری برای ساخت فیلم هم کارهایی انجام داده است.

نیوشا ضیغمی و همسرش

 نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی و دخترش لنا
نیوشا ضیغمی و دخترش لنا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها