|

این دو خانم بازیگرن یا شاخ مجازی؟ لایو نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن در لایوی که داشتند صحبت هایی کردند که کمی در فضای مجازی جنجالی شد.

لینک کوتاه کپی شد

نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن هر دو از بازیگران خوب سینما و تلویزیون هستند که البته در حال حاظر بیشتر شبیه به شاخ های اینستاگرامی شده اند تا هنرمند!

به گزارش «شایانیوز» از آنجایی که خانم های بازیگر همگی با اشخاص پولدار و صاحب منسب ازدواج می کنند نیوشا ضیغمی نیز با یک تاجر نقره ازدواج کرده است. نفیسه روشن هم از آن جایی که خانوادگی تو کار هواپیما و پرواز هستند همسر سابقش هم خلبان بوده است که البته مدتی می شود طلاق گرفته اند. نیوشا ضیغمی در مصاحبه ای مهره اش را لو داد و گفت: مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

مدتی می شود که خانم های بازیگر زیادی طعم درآمدهای اینستاگرامی را چشیده اند. ظاهرا پول در اینستا بیشتر است تا بازیگری! آن ها در ازای تبلیغات متعدد  و مختلف نرخ های متفاوتی دارند و چون بازیگر هستند و معروف، پول هایی که دریافت می کنند بسیار قابل توجه است. نفیسه روشن یکی از فعال ترین های فضای مجازی است و نزدیک به 3 میلیون فالوور نیز دارد. نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن که بیشتر شبیه به شاخ‌های مجازی شده اند، در یک لایو شرکت کردند که البته در فیلم زیر تنها صحبت های نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید.

نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن دوستان بسیار صمیمی هستند.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی:

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد و این زوج دختری به نام لنا نیز دارند. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند. ضیغمی عموما اهل حواشی  نیست اما گاهی خواسته یا ناخواسته وارد شایعات نیز می شود.

newshazeighami_1598017149

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها