|

بهترین گوشی های زیر بیست میلیون که در حد آیفون کارایی دارن

در بازار امروز میتونید از برندهای مختلف گوشی های زیر بیست میلیون رو مشاهده کنید که کارایی و کیفیت بسیار بالایی دارن که چندتاشو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

این روزا به قدری هزینه ها بالا رفته که آدم باید توی خرید هر چیزی نهایت دقت رو داشته باشه که یه موقع از هزینه ای کرده پشیمون نشه و خدایی نکرده پولش به باد نره که این موضوع در مورد وسایل الکترونیکی که این روزا حسابی قیمتاشون سرسام آور هستن بسیار صدق میکنه که یکی از اون ها گوشی هست و خیلی ها با توجه به قیمت ها و کیفیت های موجود در بازار به دنبال گوشی های زیر بیست میلیون هستن که در مقابل قیمتی که دارن قابلیت های خوبی ارائه میدن و یه جورایی میشه گفت که به خریدشون میارزن.

در خصوص گوشی های زیر بیست میلیون باید بگیم که این گوشی ها در مقابل ارزش مادی که دارن باید بتونن خیلی از نیازهای کاربرا رو برآوورده کنن مثلا شما باید بتونید با یه گوشی در این رده ی قیمت یعنی از 15 تا 20 میلیون، اکثر بازی های اندروید رو روی گوشیتون نصب کنید، با دوربین هایی سر و کار داشته باشید که میتونن عکس و فیلم هایی با کیفیت خوب و نسبتا بالا ارائه کنن و پردازنده ی قوی داشته باشن و البته که ظاهر شکیل، حالا در ادامه به معرفی چند تا از بهترین گوشی های زیر بیست میلیون خواهیم پرداخت.

گوشی های زیر بیست میلیون

ردمی نوت 12 پرو پلاس نسخه 256/12 گیگابایت از بهترین گوشی های زیر بیست میلیون

ردمی نوت های شیائومی از محبوب ترین های این برند محسوب میشن و خیلی ها علاقمند هستن که گوشی از این سری رو خریداری کنن. لازم به ذکر هست که بگیم ردومی نوت 12 پرو پلاس بین نوت ها بهترین و گرون ترین اون ها محسوب میشه که البته دارای ویژگی های قابل قبولی هست که میتونه قیمت اون رو توجیه کنه. قاب پشتی این گوشی شیشه ای هست و اندازه ی نمایشگر اون 6.67 اینچ هست و رزولوشنش فول اچ دیه و 87 درصد فضای مقابل شما رو گرفته و میشه گفت که بزرگه و توان نوسازی تصویر در ثانیه اش 120 هرتزه.

پردازشگر این گوشی از نوع تراشه 6 نانومتری دیمنسیتی 1080 شرکت مدیاتکه که شاید در مقابل قیمتی که این گوشی داره انتخاب فوق العاده ای نباشه ولی خب کارایی قابل قبولی ارائه میده و شما میتونید بدون داشتن هنگی با گوشیتون کار کنید. جذاب ترین چیزی که در خصوص این گوشی وجود داره دوربین اون هست که سنسور 200 مگا پیکسلی داره که با این حساب منتظر ثبت عکس های بینظیری باشید. دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسله. شما میتونید با یه آداپتور 120 واتی باتری این گوشی ظرف 23 دقیقه کامل شارژ کنید.

گوشی های زیر بیست میلیون

گلکسی S21 FE نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های زیر بیست میلیون

در اولین نگاه به این گوشی شباهت زیاد اون رو با مدل های قبلی سری S21 درک خواهید کرد به عنوان مثال این گوشی شبیه سری S21 دارای یه قاب پشتی با دوربین های یکپارچه هست، همچنین قاب پلاستیک که این گوشی داره طراحیش ماته و جوری دیده میشه که در نگاه اول شما فکر میکنید کاملا یکدست هست، شما میتونید در قسمت پایینی این قاب لوگوی سامسونگ رو مشاهده کنید که لبه های کناریش هم مثل مدل های قبلی این سری دارای طراحی تخته و البته این موضوع میتونه باعث سخت نگه داشتن گوشی بشه.

اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.4 اینچ هست و رزولوشنش فول اچ دی هست و سامسونگ حسابی روش کار کرده و تراکم پیکسلیش هم 411 هست. توان نوسازی تصویر در ثانیه ی اون 120 هرتزه و با این حساب میشه گفت که این پنل دارای کیفیت عالیه و همچنین در خصوص کنتراست و شارپ هم برای رنگ ها بسیار عملکرد خوبی داره. قلب تپنده ی این گوشی یعنی پردازشگرش یه تراشه‌ی ۵ نانومتری اگزینوس 2100 هست که میتونه تمام برنامه ها و بازی ها رو در نهایت کیفیت اجرا کنه.

گوشی های زیر بیست میلیون

موتورولا Edge 20 Pro 5G نسخه 256/12 گیگابایت از بهترین گوشی های زیر بیست میلیون

به جرئت میشه گفت که از بهترین گوشی های فعلی در بازار که در این رنج قمیت قرار دارن میشه edge 20 پرو از موتورولا هست، که با توجه به قمیت که داره امکانات گسترده و فوق العاده ای در اختیارتون قرار میده و به همین علت ارزش خرید رو داره. متریال این گوشی ترکیب فلز و شیشه هست با کیفیت بالا. اندازه ی نمایشگرش 6.7 اینچ هست و رزولوشنش فول اچ دیه و این پنل چیزی حدود 89 درصد فضای روبه رویی رو گرفته و میشه گفت که اندازه ی بزرگی داره و توان نوسازی تصویر در ثانیه ی اون 144 هرتز هست.

برند موتورولا از نظر سخت افزاری هم تونسته بیار خوب عمل کنه و برای پردازنده ی این گوشی از اسنپدراگون 870 بهره گرفته که میشه اون رو یه تراشه ی پرچمدار به شمار آوورد از نظر کارایی میتونید روش حساب کنید. شاید فکر کنید که تعریف از این گوشی همین جای کار تموم میشه چرا که موتورولا تلاشش رو کرده و دیگه از یه دوربین با کیفیت خوب خبری نیست ولی در اشتباهید چرا که دوربین اصلی این گوشی 108 مگا پیکسلس و سلفی اون هم 32 مگا پپیکسلیه که این هم یکی دیگه از آپشن های فوق العادشه.

گوشی های زیر بیست میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها