|

یحیی این دو بازیکن را نمی خواهد

یحیی گل محمدی

در شرایطی که پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات در پی خریدن بازیکن جدید است خبر می‌رسد که ۲ بازیکن این تیم هم در آستانه جدایی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس این روز‌ها درگیر بازار نقل و انتقالات است و تاکنون موفق شده ۲ مدافع و ۲ هافبک بخرد. این تیم همچنان به دنبال خریدن یک مهاجم جدید است تا جای خالی شهریار مغانلو را پر کند. اگرچه فکر و ذهن یحیی گل محمدی این روز‌ها درگیر خرید بازیکن است، ولی به نظر می‌رسد باید قید یکی دو تا بازیکن کنونی اش را هم بزند.

به گزارش «شایانیوز»، در همین راستا شنیده می‌شود به غیر از مهدی مهدی خانی که پیش‌تر شایعه شده بود یحیی گل محمدی او را نمی‌خواهد حالا علی شجاعی هم در فهرست خروج قرار گرفته است. این ادعایی است که روزنامه گل در شماره امروزش کرده و نوشته که این جدایی البته چندان ساده هم نخواهد بود.

طبق این گزارش به این دو بازیکن گفته شده قراردادشان را ابتدا با پرسپولیس تمدید کنند تا مجوز رفتن قرضی از باشگاه را به دست بیاورند، موضوعی که به قرار مورد موافقت این دو بازیکن تا به این لحظه قرار نگرفته است. این اولین بار نیست که اسم این ۲ بازیکن در فهرست خروجی پرسپولیس قرار می‌گیرد؛ همین چند وقت پیش علی شجاعی در واکنش به یکی از همین شایعات گفته بود قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها