|

دلیل قهرمان نشدن استقلال؛ اوستون اورونوف

ستقلال این بازیکن را جذب می‌کرد و او هیچ امتیازی برای استقلالی‌ها به دست نمی‌آورد، 8 امتیاز را از پرسپولیس گرفته بود!

لینک کوتاه کپی شد

مدیر برنامه‌های یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پرسپولیس در نیم‌فصل دوم، ابتدا سراغ استقلالی‌ها آمد اما جواد نکونام او را نخواست تا این شاه‌ماهی نقل و انتقالاتی به پرسپولیس برود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، هر گلی که برای پرسپولیس می‌زد مقدمه‌ای بود برای یک حس برای استقلالی ها! گل زدن و برد پرسپولیس به اندازه کافی برای سرمربی و بازیکنان و طرفداران استقلال تلخ و سخت بود اما زمانی که پای اورونوف در میان بود شرایط کاملا بدتر می‌شد. 

بازیکنی که جواد نکونام او را نخواست تا به پرسپولیس برود و یکی از فاکتورهای قهرمانی این تیم شد و همین مساله انتقادات از سرمربی آبی‌ها را بیشتر کرد. اورونوف در مجموع نیم‌فصل دوم 6 گل به ثمررساند و 9 امتیاز مستقیم برای پرسپولیس گرفت. قرمزها با تک‌گل اورونوف گل‌گهر را شکست داد و با زدن 2 گل نساجی را در قائمشهر شکست داد و گل چهارم و برتری‌بخش به استقلال خوزستان که مهم‌ترین گل چند هفته اخیر بود را هم او زد.

یعنی اگر استقلال این بازیکن را جذب می‌کرد و او هیچ امتیازی برای استقلالی‌ها به دست نمی‌آورد، 8 امتیاز را از پرسپولیس گرفته بود!

این کاری است که مربیان پیش از این در استقلال زیاد انجام داده‌اند. اوج آن زمان علیرضا منصوریان بود که هر بازیکنی مثل کاوه رضایی که مدنظر پرسپولیس بود را به خدمت می‌گرفت و حتی اگر خودش هم از آن استفاده نمی‌کرد اجازه استفاده از آن را به حریف نمی‌داد. فرهاد مجیدی هم با همین استدلال امین قاسمی‌نژاد را جذب کرد و نیمکت‌نشین کرد.

شاه‌ماهی نقل وانتقالاتی که جواد نکونام نخواست به پرسپولیس رفت و به همای سعادت این تیم تبدیل شد تا بخش بیشتری از تقصیرات قهرمان نشدن استقلال برگردن سرمربی این تیم بیفتد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها