|

بهترین پاسور استقلال مجبور به رفتن می شود؟

ابوالفضل جلالی مشمول خدمت سربازی شده و لذا مجبور است در فصل آینده از جمع آبی‌ها جدا شده و راهی تیم دیگری شود.

لینک کوتاه کپی شد

بهترین پاسور استقلال سرباز شده و احتمالا باید برای گذراندن دوران سربازی راهی تیم دیگری شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، ابوالفضل جلالی این فصل یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های استقلال بود و با عملکرد خوب خود به یکی از مهره‌های مورد علاقه نکونام تبدیل شد.

این بازیکن 25 ساله که غالبا در پست دفاع چپ و یا هافبک چپ به میدان می‌رود، در سال‌های اخیر نتوانست آنطور که باید و شاید توانایی‌های خود را به رخ بکشد، اما در لیگ 23 جایگاه خود را در ترکیب استقلال تثبیت کرد و هم اکنون با 10 پاس گل، در کنار ریکاردو آلوز، بهترین پاسور لیگ برتر است.

در روزهای گذشته، اخبار مختلفی در خصوص سرباز شدن این بازیکن به گوش می‌رسید که برخی از رسانه‌ها آن را تکذیب کردند و نوشتند این بازیکن به دلیل شرایط خانوادگی، می‌تواند از معافیت کفالت استفاده کند و لذا مشمول سربازی نخواهد شد.

اما با پیگیری‌ها مشخص شد که این ماجرا صحت ندارد و ابوالفضل جلالی مشمول خدمت سربازی شده و لذا مجبور است در فصل آینده از جمع آبی‌ها جدا شده و راهی تیم دیگری شود.

مشابه این اتفاق چند ماه قبل برای میلاد سرلک و محمد عمری، دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس اتفاق افتاد که این دو بازیکن به ناچار سرخپوشان را ترک کرده و راهی ملوان شدند تا دست یحیی گل‌محمدی در میانه لیگ خالی شود. حالا این اتفاق برای استقلالی‌ها هم رخ داده و آبی‌های تهران باید به فکر جایگزینی برای بهترین بازی‌ساز خود باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها