|

نکونام برای استقلال سال بعد این چهار نفر را نمی خواهد

گفته می‌شود در این بین احتمال جدایی آرمان رمضانی ، امید حامدی‌فر، جعفر سلمانی و پیمان بابایی بیشتر از سایر نفرات است.

لینک کوتاه کپی شد
7

استقلالی‌ها قصد دارند با یک خانه تکانی نسبتا اساس خود را محیای بازگشت به لیگ برتر کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، استقلال با وجود هفته متمادی صدرنشینی نتوانست در پایان این فصل به عنوان قهرمانی دست یابد و در پایان لیگ قافیه قهرمانی را به رقیب دیرینه خود واگذار کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که آبی پوشان پایتخت قرار است فصل آینده را نیز با جواد نکونام ادامه دهند و قرار است سرمربی استقلال نفرات مدنظر خود را برای شروع نقل و انتقالات به مدیران این تیم تحویل دهد.

نکونام ابتدا باید لیست استقلال را با خط زدن چند بازیکن خالی کند تا نفرات جدید بتوانند جذب شوند که گفته می‌شود در این بین احتمال جدایی آرمان رمضانی ، امید حامدی‌فر، جعفر سلمانی و پیمان بابایی بیشتر از سایر نفرات است.

البته این احتمال وجود دارد که اولین جدا شده استقلال در نقل و انتقالات تابستانی محمد رضا خالد آبادی دروازه‌بان جوان آبی پوشان باشد زیرا این سنگربان آینده دار از وضعیت خود و نیمکت نشینی در استقلال رضایت ندارد و تصمیم دارد به تیمی برود که بیشتر به وی فرصت بازی برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    جعفر،سلمانی و پیمان بابایی میتونستن توی پرسپولیس هم بیشتر بازی کنن هم پیشرفت کنن

  • خسرو ارسالی در

    از باشگاه استقلال و طرفدارانش خواستارم از ای آف سی و فیفا بخواهند در مسائل ۱۰سال اخیر فوتبال ایران و رفتار فدراسیون فوتبال و کمیته داوران و...ورود کنندحتی اگر باعث تعلیق یا محرومیت فوتبال ایران بشود

  • لر خرم اباد ارسالی در

    رحمت ب شیرمادرت این ۴نفر +++++رضاوند و اگه جا داره مرادمند

  • غلام حسین ارسالی در

    استقلال بهترین بازیکنان حمایت مالی و مردمی خوبی داشت مشکل نکونام است دست پرورده کی‌روش که اول دفاع و جنجال و حاشیه سازی و بالا وپردین به در کنار خط جهت رهبری تیم کدام مربی داخلی و خارجی اینگونه اعمال از آنان دیدین خودش تیم را به حاشیه برد و نه بازی زیبایی دیدیم ونیتجه مقتدر چهارده بازی با تک گل پیروز شدن آنهم با پناتی گرفتن

  • کارشناس ارسالی در

    اشتباه نکن داش جواد.حامدی فر رو نگهدار واسه خطاهای منجر به نقص عضو بازیکن حریف عالیه.وار و داور و این چیزا هم که تو منطق شما کشکه که اخراجش کنن.گلادیاتورتون رو ازدست نده.

  • حسرت یک چهارم نهایی آسیا(ای اس ال) ارسالی در

    افشاریان هم که نیست همون دوهفته ضربه خوردیم صدرو از دست دادیم دادیم پرسپولیس

  • سالار ارسالی در

    بزرگتری اشتباه استقلال ادامه با نکونام مربی بدون تاکتیک و بار فنی و فقط دفاع اتوبوسی و فوتبال مستقیم هست به بازیهای استقلال توی لیگی که تموم شد و رزومه نکونام و کارش در تیم های دیگر دقت کنید متوجه میشوید که چی گفتم

  • سعید ارسالی در

    بنظرم همه تیمو باید شیفت دلیت کنه 😂

  • carlito taji ارسالی در

    به نظر من به عنوان یه هوادار، مدیریت در وهله ی اول هرچه سریعتر برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی که مورد تایید کادرفنی هستن اقدام کنه، در این لیستی که اینجا نوشته بااینکه قطعا دروغه و نکونام تا این لحظه هیچ لیست خروجی نداده اما از بین این چهارنفر امید حامدی فر خوبه باید باهاش تمدید کنن خیلی جوونه و امسال خداوکیلی هربازی بازی کرد جز خوب های زمین بود، شاهکارش توی اولین دربیش بود که واقعا فراتر از حد انتظار ظاهر شد و هافبک های اسم و رسم دار پرسپولیس رو نذاشت هیچ حرکتی بکنن، اما رمضانی و بابایی و سلمانی در حد استقلال نیستن خدایی، جای سه تاشون سه تا بازیکن تاپ و درجه یک بگیرن الان دیگه پولشم دارن هیچ بهانه ای دیگه ندارن، نکونام هم نباید احساسی عمل کنه برای فصل بعد و بازیکنانی که در حد تیم نیستن رو بخاطر اینکه امسال همه جوره کنار تیم بودن و جنگیدن تمدید کنه باهاشون، زحمت کشیدن دستشون درد نکنه پولشونم میگیرن ایشالله توی تیم های بعدیشون موفق باشن. به امید بستن ی تیم درخور شأن نام استقلال برای فصل بعد در لیگ و حذفی و آسیا 🙏🏻💙

  • آبی زرد ارسالی در

    فقط حسینی خالدی چشمی سیلوا مرادمند حردانی سلیمی آرمین جلالی مهدی زبیر یامگا بلانکو محمدی ماشاریپوف بقیه را بفرست لیگ یک

  • احمد ارسالی در

    عدم قهرمانی استقلال تمرکز یه نیمه ای استقلال برابر نساجی. وقتی تیمی حواسش به بازی خودش نیست همش فکرش وتمرکزش به بازی استقلال خوزستانه بهتر از این نمیشه. اقای نکونام وقتی تیم مقابل یه نیمه 3گل عقب افتاد فکر کردی کار تمومه همونجا بود که استقلال رو دار زدی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها