|

استقلال قهرمان نشود نکونام حسرت این دو بازیکن را می خورد

در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، دو بازیکنی که جواد نکونام آنها را نخواست، دو جام را از استقلال گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، دو بازیکنی که جواد نکونام آنها را نخواست، دو جام را از استقلال گرفتند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، اوستون اورونوف یکی از سوژه‌های اصلی انتقاد هواداران استقلال از جواد نکونام است. بازیکنی که می‌توانست بعد از ماشاریپوف، دومین بازیکن ازبکستانی استقلال در این فصل باشد اما جواد نکونام، جذب این بازیکن را مشروط به جذب فرشید اسماعیلی و فرشید باقری کرد تا نهایتا اورونوف راهی تیم پرسپولیس شود.

اورونوف که تبدیل به مهره‌ای تاثیرگذار در پرسپولیس شده، در شب کامبک رویایی این تیم مقابل استقلال خوزستان، گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا به خاطر توقف استقلال مقابل نساجی در قائمشهر، پرسپولیس به صدر جدول برسد و حالا مدعی اصلی قهرمانی محسوب شود.

اگرچه نکونام مدعی شده که هیچ مخالفتی با جذب وینگر ازبکستانی نداشته اما او در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان اعلام کرد که برای جذب این بازیکن شرط گذاشته بود:" من گفتم اورونوف و دو بازیکن ایرانی را می‌خواهم و اگر می‌خواهید فقط یک بازیکن خارجی برای من بگیرید، نمی‌خواهد بگیرید؛ بله این را گفتم. من گفتم اورونوف و دو بازیکن ایرانی می‌خواهم که به کارم بیاید. بعد از آن دیدیم که اورونوف تصمیم گرفت به پرسپولیس برود. اورونوف هم به درد ما می‌خورد در صورتی که ۲ بازیکن ایرانی هم می‌گرفتیم که بتوانیم با سیستمی که دوست داریم بازی کنیم." ویدیوی این صحبت‌ها موجود است.

البته که روایت نکونام تنها روایت موجود درباره دلیل منتفی شدن حضور اورونوف در استقلال نیست و حتما در جریان صحبت‌های مهدی هژبری معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال درباره این ماجرا هم هستید.

جدا از اورونوف که احتمالا قهرمانی در لیگ برتر را از استقلال می‌گیرد، چند ماه قبل یک بازیکن دیگر اجازه نداد استقلال در جام حذفی به جایی برسد. منتظر محمد در حالی در بازی مس رفسنجان و استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی، گل دوم شاگردان نویدکیا را به ثمر رساند که در اصل بازیکن استقلال محسوب می‌شود اما چون نکونام این بازیکن عراقی را نخواست، او به صورت قرضی راهی مس شد! 

خبرگزاری ایرنا در گزارشی که 18 مرداد سال گذشته منتشر کرد، مدعی شد که نکونام این بازیکن عراقی را نخواسته و خرید علی خطیر را در لیست مازاد قرار داده است. یک هفته بعد، خبرورزشی روایت دیگری درباره این ماجرا منتشر کرد و نوشت: «جواد نکونام رای به خروج این بازیکن از اردوی تیم داد تا باشگاه را متوجه کند منتظر محمد، خریدی برای آینده استقلال است و او یک بازیکن خارجی می‌خواهد که گره‌ای از کار تیمش باز کند!» 

البته همه دیدند منتظر محمد در چه سطح و کیفیتی بازی کرد اما کادرفنی استقلال او را نخواست! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها