|

یامال ستاره بارسا را نیمکت نشین کرد

درخشش یامال، پدیده جوان بارسلونا، در این تیم به ضرر رافینیا تمام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

ژاوی در این فصل فرصت بسیاری به جوانان حاضر در تیمش داد تا بتوانند توانایی‌هایشان را در زمین به نمایش بگذارند و یکی از آنها یامال بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره جوان در بسیاری از دیدارهای در ترکیب بارسا به میدان رفت و رکوردهای زیادی را هم با توجه به سن کمی که دارد از آن خود کرد. بسیاری از فوتبال‌دوستان عملکرد او در بارسا و تحت فشار شدید رسانه‌ها و هواداران را تمجید می‌کنند.

اما نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده است که درخشش این بازیکن در بارسا در واقع ضربه بزرگی به جایگاه رافینیا در این تیم زده و شاید حتی باعث شود که او هرچه زودتر این باشگاه را ترک کند و به لیگ برتر انگلیس برگردد.

مدیران بارسا معتقد هستند که با حضور یامال در واقع نیازی به این ستاره برزیلی نیست و با توجه به اینکه چند باشگاه ارپایی حاضر هستند مبلغ قابل توجهی را برای خرید او بپردازند، بارسا آماده است تا رافینیا را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده به فروش برساند. 

تاتنهام یکی از مشتریان جدی رافینیاست و گفته شده است که نمایندگان این باشگاه و یکی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری با اطرافیان این بازیکن تماس داشته‌ و شرایط او را جویا شده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی