|

آینده برزیلی بارسا به خطر افتاد!

رافینیا نمی خواهد بارسلونا را ترک کند اما موضع باشگاه متفاوت است.

لینک کوتاه کپی شد

در باشگاه بارسلونا در مورد آینده رافینیا اتفاق نظر وجود ندارد. دکو (مدیر ورزشی بارسلونا و مدیر برنامه سابق رافینیا) باور دارد که این بازیکن می تواند امسال پس از بازگشت از مصدومیت در حد یک ستاره در ترکیب بارسا بدرخشد. با این حال هنوز تعدادی از باشگاه های انگلیسی به او علاقه دارند و اگر پیشنهاد خوبی از راه برسد، اوضاع تغییر می کند و تابستان 2024 می تواند تعیین کننده باشد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ رافینیا در تابستان 2023 پیشنهادات مهمی دریافت کرد، پیشنهادی مهم از سمت نیوکاسل و تعدادی هم از سوی باشگاه های عربستانی. با این حال خود این وینگر برزیلی هیچ علاقه ای به جدایی از بارسا نشان نداد. دکو آن زمان از ماندن رافینیا حمایت کرد و باور داشت او می تواند به حداکثر پتانسیل خودش برسد.

نیوکاسل هنوز به رافینیا علاقه دارد و ظاهرا چلسی هم هنوز علاقه اش به او را فراموش نکرده است. آبی های لندن رقیب اصلی بارسا در جذب رافینیا از لیدزیونایتد بودند که در نهایت این بازیکن خودش بارسلونا را انتخاب کرد. این بازیکن در حال حاضر حتی نمی خواهد به دیگر پیشنهادات فکر کند اما پس از پایان فصل هر اتفاقی محتمل است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی