|

بارسلونا نگران دوستان یامال!

باشگاه بارسلونا احساس می‌کند که لامین یامال با افراد نامناسبی معاشرت می‌کند که جلوی رشد فوتبالی او را می‌گیرند.

لینک کوتاه کپی شد

این وینگر جوان در فصل گذشته تنها 7 دقیقه از فوتبال زیر نظر ژاوی لذت برد و فصل واقعی حضور او در بارسلونا از سپتامبر امسال شروع شد و یامال زیر نظر سرمربی بارسلونا شروعی چشمگیر داشت و تا بازی سومش دو پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش مهیا کرد. این نمایش‌ها باعث شد تا او برای اولین بار به تیم ملی اسپانیا دعوت شود، جایی که او فرم خوب خود را با دو گل در سه بازی برای لاروخا پشت ادامه داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال، پیشرفت سریع اولیه او از آن زمان تا حدودی دچار رکود شده است. این بازیکن جوان در دو ماه گذشته تنها سه بازی را زیر نظر ژاوی آغاز کرده است و رادیو بار کانالاتاس گزارش می‌دهد که نگرانی‌هایی در باشگاه وجود دارد که یامال ممکن است در محافل اجتماعی نامناسبی درگیر شده باشد. تصور می‌شود که این نوجوان 16 ساله  با افرادی معاشرت می‌کند که برای رشد او مثبت نیستند و باعث حواس‌پرتی ناخواسته‌اش در مسیر تبدیل به یک فوق ستاره فوتبال می‌شوند.

1976864

یامال به دلیل محرومیت در آخرین بازی بارسا در کوپا دل ری حضور نداشت و خوان فونتس، روزنامه‌نگار کاتالانی، گزارش داده است که او به دلیل یک تخلف انضباطی دیگر از بازی تیم زیر 17 ساله‌های اسپانیا هم کنار گذاشته شده است. با این حال، فونتس همچنین می‌گوید که این می‌تواند یک اتفاق باشد و این احساس همچنان وجود دارد که این جوان شخصیت خوبی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی