|

پدیده اسپانیایی تا 2030 در بارسلونا

باسگاه بارسلونا می خواهد قرارداد ستاره نوجوان خودش را بلندمدت تمدید کند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در خصوص قرارداد جدید لامین یامال کاملا خونسرد است. این وینگر 16 ساله قرار است به زودی اولین قرارداد حرفه ای خودش را با بارسا امضا کند، آن هم با شرایطی که از قبل میان ژرژ مندس (مدیربرنامه های بازیکن) و سران بارسا مشخص و روشن شده است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این توافق میان طرفین که در این مورد شخص لاپورتا و مندس هستند وجود دارد و تنها امضای قرارداد باقی مانده است. در مورد یک قرارداد هفت ساله صحبت می کنیم، قراردادی که تا سال 2030 اعتبار خواهد داشت و یامال را تا 24 سالگی اش به بلوگرانا متعهد می سازد. 

لامین یامال به دلیل نرسیدن به سن قانونی هنوز مجاز به امضای قرارداد بیشتر از سه سال نیست. وجود این مانع به یامال اجازه نمی دهد که تا فراتر از سال 2026 با بارسا قرارداد رسمی ببندد. با این حال بر اساس توافق میان مندس و بارسلونا، یامال در سال دوم قراردادش یعنی 2025 (زمانی که 18 ساله می شود) می تواند یک قرارداد طولانی مدت 5 ساله امضا کند. 

قرارداد فعلی ستاره نوجوان بارسا تا سال 2024 اعتبار دارد و در این لحظه هنوز هیچ تاریخی برای امضای قرارداد جدید و اعلام رسمی تمدید قرارداد از سوی باشگاه مشخص نیست. اما اگر طی یک هفته آینده خبر رسمی تمدید قرارداد یامال با بارسلونا اعلام شد، تعجب نکنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی