|

ترکیب احتمالی رئال مادرید در بازی با بارسلونا

رخلاف بارسلونا ترکیب یازده نفره رئال در ال‌کلاسیکوی عصر شنبه در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک تا حد زیادی مشخص است.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود اینکه در ترکیب بارسا تعداد زیاد بازیکنان مصدوم و شرایط نهایی آنها مبنی بر اینکه بتوانند در ال‌کلاسیکو به میدان بروند یا نه،حدس زدن ارنج نهایی ژاوی را دشوار کرده اما در مورد رئال مادرید تقریبا همه چیز روشن و شفاف است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در حالی که تیبو کورتوا و ادر میلیتائو دروازه‌بان و مدافع میانی اصلی رئال مارید با مشکل مصدومیت سخت مواجه شده‌اند و ماه‌ها دور از میدان خواهند بود به نظر می‌رسد رئال مادرید و آنچلوتی با غیبت آنها خو گرفته و نفرات جایگزین جای این دو بازیکن را پر کرده‌اند.

هر چند حضور آلابا در مرکز خط دفاع مشکلاتی برای رئال ایجاد کرده و به نظر می‌رسد او پاشنه آشیل تیمش در ال‌کلاسیکو باشد اما بقیه نفرات ترکیب رئال، همه ستاره‌هایی هستند که می‌توانند تیم آنچلوتی را در این بازی بزرگ به یک پیروزی استراتژیک برسانند.

yl1oa0xs

درون دروازه کپا مثل همیشه در ترکیب قرار خواهد گرفت تا سدی مقابل مهاجمان خطرناک بارسا باشد.در قلب دفاع رئال با زوج آلابا – رودیگر به میدان می‌رود که هر دو نفر بازیکنان فوق‌العاده با تجربه‌ای هستند و در جدال با تورس یا لواندوفسکی می‌توانند گلیمشان را از آب بیرون بکشند.

مدافع راست رئال یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان این تیم است که بازوبند کاپیتانی را به دست می‌بندند. کارواخال یک مدافع استاندارد است که در دفاع و حمله بالانس شده و مدت‌هاست آن پست را در اختیار گرفته است. در جناح مقابل اما تنها ابهام ترکیب رئال بازی دادن به مندی یا کاماوینگاست. هر دو بازیکن فرانسوی قابلیت‌های بالایی برای ارئه در کلاسیکو دارند اما با اینکه دفاع چپ پست اصلی کاماوینگا نیست ولی بعضا نسبت به مندی مدافع کارامدتر و مطمئن‌تری به نظر می‌رسد. در هر صورت هر کدام از این مدافعان که به زمین بروند جدال سختی با لامین یامال پدیده 16 ساله بارسا خواهند داشت.

رئال در مرکز خط میانی با نیمکت نشین کردن لوکا مودریچ یکی از بهترین‌های تاریخ این باشگاه از شوامنی هافبک قدر فرانسوی در راس عقب مثلث استفاده خواهد کرد و فده والورده و تونی کروس به عنوان بازو روی دست او بازی می‌کنند.

اما جذاب‌ترین بخش ترکیب رئال  خط حمله این تیم با حضور ستاره انگلیسی این فصل آنهاست که فراتر از حد تصور ظاهر شده. در خط حمله هم جواهر رئالی‌ها در نقش مهاجم آزاد در مرکز و زوج برزیلی رودریگو – وینیسیوس در دو جناح راست و چپ به میدان خواهند رفت که به نظر می‌رسد مثلث وحشتناکی را تشکیل دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی