|

تصمیم جنجالی رییس رئال پیش از بازی با بارسلونا

رییس باشگاه رئال، قصد دارد برای تماشای ال‌کلاسیکو از نزدیک راهی بارسلونا شود.

لینک کوتاه کپی شد

رابطه میان دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در چند روز اخیر بیشتر از هر زمانی دیگری پر تنش شده و حملات خوان لاپورتا واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اتهام وارد شده به رییس باشگاه بارسلونا از سوی قاضی دادگاه در پرونده نگریرا مبنی بر پرداخت رشوه به او باعث شده که لاپورتا به شدت عصبانی و ناراحت باشد و رئال مادرید را مقصر تمامی این اتفاقات بداند. 

او در روزهای گذشته در نشست خبری و مجمع عمومی بارسلونا بارها علنا رئال مادرید را متهم کرد که این اتفاقات را علیه این تیم برنامه‌ریزی کرده تا مانع از درخشش دوباره آنها در سطح اول فوتبال اسپانیا و اروپا شود. 

ا توجه به این اتفاقات و حواشی ایجاد شده انتظار می‌رود که دیدار این دو تیم که قرار است شنبه هفته آینده به میزبانی بارسلونا برگزار شود، یکی از جنجالی‌ترین و پر تنش‌ترین دیدارهای چند سال اخیر چه در زمین و چه روی سکوها باشد. 

با این حال، روزنامه مارکا امروز خبر داده که پرز تصمیم گرفته برای تماشای این بازی از نزدیک راهی شهر بارسلونا شود و به نظر می‌رسد که قصد دارد نشان دهد که این اتفاقات هیچ تاثیری روی او نداشته و به نوعی به لاپورتا و جو ایجاد شده از سوی او بی‌اعتنایی کند. 

مارکا همچنین تاکید کرده که حضور او در ورزشگاه خانگی بارسلونا به هیچ وجه به معنای بهبود روابط میان دو باشگاه نیست و او صرفا برای قدرت نمایی چنین تصمیمی گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی