|

ستاره بارسلونا ال کلاسیکو را از دست داد

هافبک بارسلونا در بازی حساس پیش‌روی این تیم برابر رئال مادرید غایب خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در حالی شنبه پیش‌رو در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لالیگای اسپانیا و در اولین ال‌کلاسیکوی فصل به مصاف هم خواهند رفت که ژاوی در تلاش است تا چند بازیکنش که پیش از این دچار مصدومیت شده بودند را به این بازی برساند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ بر اساس خبر نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا؛ ژاوی که در برتری یک بر صفر یکشنبه شب تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته دهم لالیگای اسپانیا، روبرت لواندوفسکی، پدری، ژول کونده، رافینیا، فرنکی دیونگ و سرخی روبرتو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، امیدوار است از این بین حداقل دو یا سه بازیکن را برای تقابل با رئال مادرید در اختیار داشته باشد.

طبق این گزارش؛ انتظار می‌رود پدری اولین ال‌کلاسیکوی فصل را از دست بدهد، این در حالی است که لواندوفسکی به خوبی در حال ریکاوری است و خیلی دوست دارد مقابل رئال مادرید به میدان برود، حتی اگر لازم باشد که از مسکن آرام‌بخش استفاده کند.

«رادیو کاتالونیا» هم مدعی شد که پدری 20 ساله صد درصد ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد. او در اواخر ماه آگوست بود که در تمرینات بارسلونا از ناحیه عضلات ران پا مصدوم شد و از آن زمان به دور مستطیل سبز است.  

پیش از این اعلام شده بود که ژول کونده مدافع فرانسوی بارسلونا و سرخی روبرتو مدافع اسپانیایی این تیم در ال‌کلاسیکو غایب خواهند بود.

تقابل تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید  ساعت 17:45 روز شنبه به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ آغاز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی