|

ترکیب احتمالی بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکو

یکی از مهمترین ال‌کلاسیکوهای چند فصل اخیر، بین بارسلونا و رئال‌مادرید، امشب به میزبانی آبی و اناری ها برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

امشب از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه، دو تیم بارسلونا و رئال‌مادرید، از هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند. یکی از نکات جالب این دیدار، حضور برخی ستاره‌ها برای اولین‌بار در ال‌کلاسیکو است، ژاوی این فصل با جوانان آکادمی لاماسیا، کاری کرده کارستان و حالا می‌خواهد با آن‌ها در خانه رقیب دیرینه را ناک اوت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایمنا؛ کانسلو، فرمین لوپز، رومئو، گوندوغان و فلیکس، امشب اولین ال‌کلاسیکو را تجربه می‌کنند درحالی که جود بلینگهام از اردوگاه رقیب، همین وضعیت را دنبال می‌کند. رئال‌مادرید چند مصدوم روی دستش مانده است، کورتوا و میلیتائو که رباط صلیبی پاره کرده‌اند، سبایوس و آردا گولر هم نمی‌توانند پسران آنچلوتی را همراهی کنند.

رسانه‌های مختلفی، ترکیب‌های متفاوتی از دو تیم ارائه می‌دهند اما خبرنگارما در ادامه به بررسی ترکیب دو تیم خواهد پرداخت.

بارسلونا:

انتظار می‌رود مانند همه دیدارهای امسال، مارک آندره ترشتگن آلمانی، سنگربان بارسلونا باشد. الکس بالده، کریستنسن، آرائوخو و کانسلو نیز در خط دفاع قرار خواهند گرفت‌.

در خط میانی، شاید ژاوی ترجیح بدهد از گوندوغان، رومئو، گاوی و فرمین لوپز استفاده کند. در خط حمله هم فران تورس، و ژائو فلیکس احتمالاً بار گلزنی آبی اناری‌ها را به دوش خواهند کشید.

با این اوصاف، ترکیب احتمالی بارسلونا به شرح زیر است:

مارک آندره ترشتگن، الکس بالده، کریستنسن، آرائوخو، کانسلو، گوندوغان، رومئو، گاوی، فرمین لوپز، ژائو کانسلو، فران تورس‌

رئال‌مادرید:

احتمالاً کپا آریزابالاگا در درون دروازه خواهد بود، کارواخال، آلابا، رودیگر و مندی نیز خط دفاع را تشکیل خواهند داد. والورده، شوامنی و کروس هم وسط زمین را خواهند گرفت.

جود بلینگهام پشت سر دو مهاجم بازی خواهد کرد و شاید آنچلوتی تصمیم بگیرد از رودریگو و وینیسیوس در خط آتش پایتخت‌نشین اسپانیا، استفاده کند.

با این اوصاف، ترکیب احتمالی رئال‌مادرید به شرح زیر است‌:

کپا آریزابالاگا، مندی، آلابا، کارواخال، رودیگر، کروس‌، والورده، شوامنی، بلینگهام، رودریگو، وینیسیوس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی