|

چرا تمام پول کالدرون به حساب او ریخته نشده است؟

قسمتی از طلب کالدرون تاکنون به دلیل تحریم‌ ها به حساب این مربی واریز نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس ۱۱ روز قبل طلب حدود ۵۸۰ هزار دلاری گابریل کالدرون و  ۹۵ هزار دلاری خواکین به اضافه ۵ درصد سود سالانه را به حساب سرمربی و مربی سابق خود در سوئیس واریز کرد. پس از این اتفاق‌هم اسناد مربوط به پرداخت این مبالغ به فیفا ارائه شد تا در صورت تایید وکیل کالدرون، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ هفته گذشته ملانی شایر، وکیل گابریل کالدرون دریافت بخشی از طلب موکلان خود را تایید و اعلام کرد همچنان منتظر دریافت کل این طلب است. 

باشگاه پرسپولیس از طریق یک صرافی در خارج از کشور در سه مرحله بدهی‌اش را به حساب اعلام شده در بانک سوئیسی واریز کرد اما مبلغ کلانی که به حساب کالدرون آمده است سبب شد مسئولان بانک خواستار دریافت توضیحاتی از این مربی شوند. وقتی وی اعلام می‌کند این پول به دلیل طلبش از دوران فعالیت در کشورمان به حساب آمده، بانک‌ هم به دلیل تحریم‌های کشورمان نسبت به این موضوع حساس شده و از انتقال مبلغی که پرسپولیس در سومین مرحله برای کالدرون و دستیارش واریز کرده بود، به حساب این مربیان خودداری می‌کند.

پس از این اتفاق مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند طبق رایزنی با مدیران بانک سوئیسی تاییدیه انتقال پول به حساب کالدرون را دریافت کنند در غیر این صورت این پول باید به صرافی مبدأ بازگردد تا به شکل دیگری به مربی سابق سرخ‌پوشان پرداخت شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها