|

سیگنال و پیش بینی مهم از بیت کوین

آنتونی اسکاراموچی تاریخ تایید ETF بیت کوین نقطه ای را پیش بینی می کند!

لینک کوتاه کپی شد

بنیانگذار SkyBridge Capital، آنتونی اسکاراموچی، نسبت به تصویب SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) ایالات متحده به زودی یک بیت کوین (BTC) ETF (صندوق قابل معامله در بورس) خوشبین است. اسکاراموچی در حالی که در یک پادکست صحبت می‌کرد، تأیید کرد که SEC می‌تواند تا 10 ژانویه 2024 یک ETF BTC نقطه‌ای را نشان دهد. چندین برنامه کاربردی BTC ETF نقطه‌ای در اوایل ژانویه به مهلت نهایی خود نزدیک می‌شوند. با این حال، SEC همچنین ممکن است تصمیم خود را به دلایل فنی به تاخیر بیندازد.

موسسات مالی در ایالات متحده مدت‌هاست که یک ETF بیت کوین را دنبال می‌کنند. Blackrock، Fidelity، Valkyrie و ARK Invest از جمله متقاضیان برتر هستند. برخی از تحلیلگران گفته اند که SEC ممکن است به دنبال یک مسیر تایید انبوه باشد تا به یک شرکت برتری رقابتی نسبت به سایرین ندهد.

BlackRock اخیراً با بخش تجارت و بازار SEC ملاقات کرد تا در مورد برنامه بیت کوین ETF خود بیشتر بحث کند. SEC گفت که متقاضیان باید مدل جعبه های نقدی را به جای مدل غیرنقدی انتخاب کنند. با این حال، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی در جهان، به احتمال زیاد مدل بازخرید غیر نقدی را ترجیح می دهد.

آیا یک ETF بیت کوین نقطه ای رشد صعودی را به همراه خواهد داشت؟

یک ETF BTC نقطه ای می تواند منجر به افزایش پذیرش سازمانی ارز دیجیتال اصلی شود. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که در صورت تایید ETF لحظه ای BTC، بازارها افزایش پیدا کنند. پیش بینی یک روند صعودی منجر به سرمایه گذاری بسیاری از سرمایه گذاران در بیت کوین شده است. Microstrategy، یکی از بزرگترین دارندگان BTC در جهان، اخیراً 16130 BTC اضافی را به قیمت حدود 593 میلیون دلار خریداری کرده است. این شرکت در حال حاضر تقریباً 174530 بیت کوین به ارزش 5.28 میلیارد دلار دارد. میانگین هزینه خرید هر توکن حدود 30252 دلار است. با معامله بیت کوین بالای 38 هزار دلار، این شرکت با دارایی هایش پولدار است. همراه با امکان تایید لحظه ای ETF بیت کوین، در آوریل 2024 شاهد چرخه نصف شدن بیت کوین خواهیم بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی