|

پیش بینی خوش بینانه تحلیلگر برای بیت کوین!

تایید ETF بیت کوین: پیش بینی خوش بینانه تحلیلگر تا 90 درصد قبل از سال 2024

لینک کوتاه کپی شد

هیجان در مورد تایید احتمالی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ایالات متحده به اوج خود رسیده است. جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، اخیراً اطلاعاتی در مورد تصمیمات آتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد برنامه های کاربردی ETF بیت کوین ارائه شده توسط Hashdex و Franklin در 17 نوامبر و Global X ETF در 21 نوامبر ارائه کرده است.

مشاهدات سیفارت

به گفته جیمز سیفارت، تحلیلگر معروف بلومبرگ، لحظه تصمیم گیری بسیار مهمی نزدیک است زیرا SEC آماده تصمیم گیری درباره سرنوشت سه برنامه بیت کوین ETF است. علیرغم انتظار تاخیرهای احتمالی، سیفارت همچنان مثبت است و احتمال تایید 90% را تا قبل از 10 ژانویه 2024 اعلام می کند. او در توییتی به تاخیرهای احتمالی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار اشاره کرد و تاکید کرد که این تاخیرها شانس 90% برای تایید را تغییر نمی دهند.

بسیار خوب، ما در حال نزدیک شدن به تاریخ های ضرب الاجل برای 3 برنامه کاربردی ETF #Bitcoin است. من می‌خواهم از آن جلوتر باشم زیرا احتمال بسیار خوبی وجود دارد که شاهد سفارش‌های تاخیری از سوی SEC باشیم.

SEC به طور سنتی در تایید محصولات مالی مرتبط با بیت کوین احتیاط و تردید به خرج می داد. قابل ذکر است، نهاد نظارتی هرگز هیچ برنامه ETF بیت کوین را تایید نکرده است. تلاش Grayscale برای تبدیل ETF Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به محصولی با پشتیبانی فیزیکی با رد شدن مواجه شد. این موضوع رزروهای SEC را برجسته می کند.

در یک تحول اخیر، یک قاضی فدرال به SEC دستور داد تا در درخواست Grayscale تجدید نظر کند. قاضی به ناتوانی رگولاتور در تشخیص "رابطه مالی و ریاضی آشکار بین بازارهای نقدی و آتی" اشاره کرد. این تصمیم نشان دهنده قدردانی فزاینده از ارتباطات پیچیده در بازار ارزهای دیجیتال است.

چشم انداز مثبت کتی وود

کتی وود، مدیر عامل ARK Invest، طی بحثی در مورد Squawk Box CNBC، موافقت خود را با رویکرد SEC در مورد برنامه‌های متعدد بیت‌کوین ETF اعلام کرد. وود به تغییر در موضع SEC اشاره کرد که نشان دهنده نگرش پذیرای تر نسبت به این برنامه ها است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی